Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Xcom Enemy Unknown on varsin onnistunut ipad versiona, jos siis tuon tyyliset pelit iskee.
Mulla on ipadilla iso nippu pelejä, katson paremmalla ajalla mitä muuta voisi suositella.
Minkä tyyliset pelit kiinnostaa?
Ainakin toiminta & äly pelit.
On vissiin julkaistu viimeisen vuorokauden aikana, löyty meinaan: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.game.motorsportmanager
Huh kun on mielenkiintoisen näköinen!
Pikkasen laadukkaan oloinen tekele.
Hassua kun sivuilla on "Get it on Google Play", mutta se ei ole linkki... päätin kuitenkin etsiä ja Googlella ja löytyi. Vasta muutamia satoja latauksia, näin että 13 tuntia sitten olisi ilmestynyt hakutuloksiin.

Vieläkun olis lisenssit oikeisiin kuskeihin, niin voisi jopa maksaakin tuosta testiks.
Tämä ei ole kumpaakaan noista, mutta ehdotan silti:
Motorsport Manager
Itse vasta eilen testailin ekan kerran ja tuohan on itseasiassa varsin hyvä.
Siinä siis perustetaan "formulatalli" ja johdetaan sitä. Kisojen ulkopuolella hoidetaan sponsoriasioita, kehitetään autoa ja HQ:ta, palkataan (tai erotetaan) insinöörejä ja kuskeja. Kehitetään nuorista lupauksista uusia kuskeja.
Ennen kisaa on aika-ajot, joissa koitetaan löytää säädöt joilla ajaa ne nopeat kierrokset ja saada omat kuskit mahdollisimman korkealle lähtölistassa.
Kisaa ennen sitten aika-ajojen pohjalta voi päättää millä säädöillä lähdetään liikkeelle. Kisan aikana voi vaikuttaa siihen millä taktiikalla kuski ajaa, milloin tulee varikolle ja millaiset renkaat vaihdetaan alle.
Hankala selittää, mutta tuota kannattaa testata jos strategia ja/tai autourheilu yhtään kiinnostaa.
Tuo löytyy myös Androidille, itse olen testannut IOS versiota.
Eilen ostin ja testasin. Hah, ihan huikee peli. :DOn vissiin julkaistu viimeisen vuorokauden aikana, löyty meinaan: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.game.motorsportmanager
Huh kun on mielenkiintoisen näköinen!
Pikkasen laadukkaan oloinen tekele.
Vielä kun ottaa huomioon, että tuo on yhden miehen projekti niin täytyy kyllä arvostaaEilen ostin ja testasin. Hah, ihan huikee peli. :D
En ole muistaakseni koskaan pelannut mitään manager -pelejä, mutta tää toimii ihan kympillä!
Sen verran testasin että pari kisaa takana, ja säädin kisojen välissä niitä muita hommia.
Ihan mahtava peli. Laatu on melkoisen huikee.