Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taitaa olla koittanut aika käydä aamun toisella aamukahvilla. Johan tässä on työn ääressä ahkeroitukin. Pitkät, sekä lyhyet, kalsarit jalassa. Ja farmarin housut.

Minä tein eilen riskisijoituksen. Mitäs sinä olet ajatellut?

- - - Updated - - -

Futtermukkerille, tiedoksi: negative.

- - - Updated - - -

Minulla on kokemusta riskisijoittamisesta ja siinä epäonnistumisessa. tv. Talvivaaran, omistaja.

No näemmä, missä ihmeessä on das gummitushunden ?

Tää on jotain lopun alkua, kun futerikin on konkassa ja vipit maksamatta.

No kyllä tässä on konkassa oltu jo hetken aikaa, mutta VIPit on kyllä maksettuna. Tärkeimmät ensin. Mike vois laittaa vähän pidemmän varotusajan ku kolme päivää. Enhän mä kolmessa päivässä saa etes pankkitunnuksia kaivettua esille. Mä asun nähkäät Hämeessä.

- - - Updated - - -

Futtermukkerille, tiedoksi: negative.

Huh, kiitos tiedosta. Tää on nyt kilpajuoksua aikaa vastaan. Vastustajina on alastonkuviaan VIP-puolelle postailevat NAISet ja ylläpidon tarkastava silmä.

- - - Updated - - -

Mun on ollu kans tarkotus alkaa osteleen arvopapereita, mutta en oo päässy vielä kovin pitkälle. Kaks kertaa oon netistä ladannu jotain aloittelijan tietopaketteja, ja ne oon lukenu läpi. Mutta. En oo sitäkään saanu aikaseks. Jos sitä tässä kevään aikana kerkiäis.

Hienosti sain kiinni eilen 7,45 kertoimella Augsburgin vierasvoiton Dortmundia vastaan. Mikäköhän aivopieru sekin oli vedonlyöntiyhtiöltä?

- - - Updated - - -

Oho. Ei ole kummituskoiraa enää. Yhyy.

back.jpg

- - - Updated - - -

Ha! Harri tuli uniin.

Näähän oli sitten jo ainakin toiset treffit! Kolmansilla antaudut. Viimeistään!

Hienosti sain kiinni eilen 7,45 kertoimella Augsburgin vierasvoiton Dortmundia vastaan. Mikäköhän aivopieru sekin oli vedonlyöntiyhtiöltä?

Hyvä kun muistutit. Great minds think alike. Itsellä kun oli samalla lapulla Bremen ja Augsburg, niin alkoikin aamu hyvillä uutisilla:

1. Borussia Dortmund - FC Augsburg 7.30
Ottelun voittaja , Vetokohteesi:2

2. TSG Hoffenheim - Werder Bremen 4.70
Ottelun voittaja , Vetokohteesi:2

Panos Kerroin Kupongin tilanne Voitto
5.00 34.31 Voitto 171.55

- - - Updated - - -

Nyt vituttaa, miksei laittanut enempää panosta :)

Mä en edes veikkaa jos potti on alle 10 M€. Ei niillä pikkusummilla mitään tee. Ja en ota vastaan, jos täysosumia on useampia, jolloin potti putoaa esimerkiksi johonkin naurettavaan viiteen miljoonaan. Olis kyllä just mun tuuria. Sen kerran ku voittaa päävoiton, niin joku muukin voittaa ja vie mun rahat.

Mites noi tortut? Ootteko leiponu? Tai jopa nauttineet?

Itse väänsin. Aamulla. Illalla uusiks.

- - - Updated - - -

Mun on ollu kans tarkotus alkaa osteleen arvopapereita, mutta en oo päässy vielä kovin pitkälle. Kaks kertaa oon netistä ladannu jotain aloittelijan tietopaketteja, ja ne oon lukenu läpi. Mutta. En oo sitäkään saanu aikaseks. Jos sitä tässä kevään aikana kerkiäis.

Unohtui vastata vallan tähän. Jos ihan säästämismielessä on tarkoitus, Nordnetin ETF-kuukausisäästäminen on varsin kustannustehokasta. Tietty tämän lisäksi voi poimia yksittäisiä firmoja ja satunnaisesti peliosakkeita tai muita -instrumentteja.

Itse oon dieetillä niin en torttuja oo vedelly. Paltsussa dallaspullan kyllä, mutta eri asia. Ja retbullia eivät myy, saatana, niin edin ostin. Senkin lightina.

Mä en edes veikkaa jos potti on alle 10 M€.

Minulla, raja: 20M€

Ja pian tulee mahdottoman isot osingot.

Eilisistä ostoksista osinkoja ei tule. Ainakaan tänävuonna.

- - - Updated - - -

Mä oon ostanu ensimmäiset 21v sitten. Investoin silloin rippilahjarahat: 1000mk. Tänäpänä tuon tuhannenmarkan arvo no noin 2600€. Kätevää, touhua.

Back
Ylös Bottom