Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On tässä jo muuten hyvän tovin nokka vuotanut ilman mitään järkevää syytä.

Pitäisköhän alkaa tekemään jo asialle jottain.

Päväkaljalla

image.webp

Nyt kyllä todella pahasti irmasta puhuttiin.

Irma oikeasti tosi mukava kundi.

Intissä oltiin samassa komppaniassa ja pimeinä talviöinä pidimme toisiamme lämpimänä, kun kipinämikko oli nukahtanut ja koko kamiinakin oli varastettu.

Voi pojat niitä aikoja.

Voi perkele. Teki mieli hakata jonkun muunkin päätä seinään, kuin vain omaani. Minä lähden nyt salille purkamaan tätä ärtymystä. Että voikin olla vaikeita ihmisiä! Sille on syynsä, miksi oon AINA inhonnu ryhmätöitä. AINA!

Omnom, kakku valmistuu uunissa.... :kuola:

Meni taas hermot autoon. Kuka ostaa 10 000€:lla? Tai ei varsinaisesti autoon vaan siihen etten oikeasti tarvitse sitä ja siihen menee kaikki rahat, mutta silti pidän sitä syystä, jota en itsekään tiedä. Mielummin silittäisin mirriä, ehkä osittain ajeltua, kuin pelaisin änäriä ja joisin olutta.

- - - Updated - - -

Ja vielä jäi huomiseksikin korjattavaa.

Meni taas hermot autoon. Kuka ostaa 10 000€:lla? Tai ei varsinaisesti autoon vaan siihen etten oikeasti tarvitse sitä ja siihen menee kaikki rahat, mutta silti pidän sitä syystä, jota en itsekään tiedä. Mielummin silittäisin mirriä, ehkä osittain ajeltua, kuin pelaisin änäriä ja joisin olutta.

- - - Updated - - -

Ja vielä jäi huomiseksikin korjattavaa.
Laita myyntiin ja osta halvempi. Se oli itselle ainakin paras ratkaisu jonka olen auton saralla tehnyt. 15 000 e auto myyntiin ja tilalle 2000 e entinen porvariaudi. Tosin myin auton, johon oli uponnut niin paljon rahaa, että sitä ei olisi kannattanut ikinä myydä. Samoin myös joka nurkka oli korjattu. Mutta vitutti niin paljon, että myyntiin meni. Oma nykyinen vanhaherra kehrää ja kukkuu. Jos jää tienpäälle, niin saa vaikka tuikata tuleen. Tee sillä autoon sijoitetulla rahalla jotain muuta, ei tule katuun. Pimppiä saa autolla, mutta saa sitä ilmankin :piis:

Back
Ylös Bottom