Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

En nyt näe, että muuttuuko toi näkymä jotenkin ei-vipillä, mutta joka tapauksessa tossa vastaus-kentän yläpuolella olevassa namiskarivissä on nappula "insert image". Se on tässä pikavastausnäkymässä kolmas oikealta. Sitä klikkaamalla voi valita linkkaako kuvan omalta koneelta vai linkkaako osoitteella.

Ei kai sen pitäs niin olla, ettei onnistu ollenkaan ilman vippejä...

Pitää olla VIP lisätäkseen omalta koneelta kuvan. Huomasin tuossa kun olin muutaman kk ilman vippejä.

Pitää olla VIP lisätäkseen omalta koneelta kuvan. Huomasin tuossa kun olin muutaman kk ilman vippejä.
Joo, noin se taisi olla. Ei ollut tarkkaa muistikuvaa, niin ei viitsinyt arpoa tohon edelliseen.

Samalla namiskalla onnistunee kuitenkin kuvan lisääminen urlin kautta.

Mielestäni ei, ainoa vaihtoehto on ottaa modeen yhteyttä ja pyytää mahdollisesti viestin/viestien poistoa jos liikaa nolottaa ;)
Säännöistä poimittuna: - Ylläpito ei ole vastuussa mahdollista palstalaisten itselleen aiheuttamista intimiteettisuojaongelmista, eikä näin ollen pyynnöstä poista jälkikäteen palstalaisten viestejä.

Kannattaa siis etukäteen harkita viestejään. Vaikka tästä maksetaankin paljon, niin 222 viestin läpikäynti, muokkaus ja poistaminen on sen verran paljon duunia...

Tunteeko kukaan jehovan todistajien työskentelytapoja? :david: Mun oven takana on käynyt nyt ehkä 5 kertaa sama parivaljakko (tässä tapauksessa tiedän 100% että ovat jehovia) ja muutaman kerran toinen pari, ja aina sama kuvio. Kuulen kun rapun väliovi aukeaa, soittavat ovikelloa ja kun en avaa niin lähtevät pois. Ei käy kenenkään muun ovella mun käytävällä, vaikka olisi 5 muutakin ovea tarjolla. Miksi just mä olen jollain "potentiaalinen jehova" -listalla? :D

Enkä aio avata ovea jatkossakaan, kurkin vaan ovisilmästä.

Lompakko kadoksissa. Mitä tässä pitäisi tai kannattaisi tehdä, kun ajokorttia lukuunottamatta siellä ei sattunut onneksi tärkeämpää olemaan? Pankkikortti on tallessa ja seteleitäkään sinne ei jäänyt, tulityö- ja työturvallisuuskortit ja muutamia muita kortteja siellä oli.

Tunteeko kukaan jehovan todistajien työskentelytapoja? :david: Mun oven takana on käynyt nyt ehkä 5 kertaa sama parivaljakko (tässä tapauksessa tiedän 100% että ovat jehovia) ja muutaman kerran toinen pari, ja aina sama kuvio. Kuulen kun rapun väliovi aukeaa, soittavat ovikelloa ja kun en avaa niin lähtevät pois. Ei käy kenenkään muun ovella mun käytävällä, vaikka olisi 5 muutakin ovea tarjolla. Miksi just mä olen jollain "potentiaalinen jehova" -listalla? :D

Joku on mahdollisesti tilannut sinulle jehovat ovelle :D https://www.jw.org/fi/raamattukurssi/

Et ole sanonut "ei", joten olet "vahva ehkä"-listalla. Meillä ne kävi aikanaan monta kertaa. Sitten ne ei enää tulleet, kun äiti "unohti" piekkarin eteisen nurkkaan näkösälle kun meni ovea avaamaan. Totesi rauhallisesti, että älkää tulko enää tai asia viedään eteenpäin. Tajusin juuri, että kun Vantaalla asuin niin juttelin ovella käyneiden jehovien kanssa muutaman sanan aivan hyvässä hengessä ja otin lappuset vastaan. Muutin pois kämpästä n.kuukausi tämän jälkeen. Uudella asukkaalla varmaan kivaa kun porukkaa alkaa lapata "ystävällisen oven" takana :D

Lompakko kadoksissa. Mitä tässä pitäisi tai kannattaisi tehdä, kun ajokorttia lukuunottamatta siellä ei sattunut onneksi tärkeämpää olemaan? Pankkikortti on tallessa ja seteleitäkään sinne ei jäänyt, tulityö- ja työturvallisuuskortit ja muutamia muita kortteja siellä oli.

Eipä mitään enää, autostahan tuo lompsa sitten löytyikin kuskin penkin välistä :D Näin vähän arvelinkin.

Sehän se on kierrätystä puhtaimmillaan kun parin gramman metallipaloja haalitaan ympäri kyliä tavoitteena saada jotain krääsää palkinnoksi.

Sehän se on kierrätystä puhtaimmillaan kun parin gramman metallipaloja haalitaan ympäri kyliä tavoitteena saada jotain krääsää palkinnoksi.
Lähinnä siis tarkoitus ettei ne alumiinikupit menis perusjätteeseen ja tarkoitus ei siis ole polttaa sen enempää tuikkuja vaan ne normaalisti kertyvät tuikkukupit. Saapahan kakarat askarrella paskarrella ja keksiä uusia käyttötapoja jos ei muuta. Muistaakseni tästä ei myöskään ollut palkintona "krääsää".

Lähinnä siis tarkoitus ettei ne alumiinikupit menis perusjätteeseen ja tarkoitus ei siis ole polttaa sen enempää tuikkuja vaan ne normaalisti kertyvät tuikkukupit. Saapahan kakarat askarrella paskarrella ja keksiä uusia käyttötapoja jos ei muuta. Muistaakseni tästä ei myöskään ollut palkintona "krääsää".
Koitas nyt olla edes vähän kyyninen.

Back
Ylös Bottom