Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noniin, dear Eki, otatko kantaa vesakysymykseen?

Minähän en omaa mielipidettäni vaihda.

- - - Updated - - -

Nyt jo? Hirveen nopeeta tää homma nykyään. Mä aattelin et jos nyt ottas ensin ees yhet tossa aulabaarissa..

Jos aulabaariin täytyy venyä niin se on sillon : jätä se.

Onko tänään joku omakuvapäivä?

#intte mustaas
#hästäk
FullSizeRender.webp

- - - Updated - - -

Voitte kutsua minua rehtoriksi

#rehtori

- - - Updated - - -

#puhu #hästäkeillä #päivä #?

- - - Updated - - -

#Johnny #tykkää #tästä #!

Onko tolla kuvan nallukalla kanssa joku heinä suussa kuten omallakin avatarillani ?
Ihan samiksia, karvaisia ja söpöjä eläimiä.
Kyyllä siellä varmaan jokunen karva löytyy hampaiden välistä.

- - - Updated - - -

Entäs namupimpaks?

Teille se on herra namupimppa.

Minä oonki salilla!! Älkää vaan kertoko kenellekään että surffaan pakkiksella sarjatauoilla. *hihihiii*

Kyä väsyttää! Auttaakohan sumpin pihistys. Tai toisaalta vaan sumppi, kun olen pannun äärellä. En itse pihistä nyt sumppia.

Onko tänään hyvä päivä, ihmiset?

Tänään on todennäköisesti ihan vitun paska päivä, koska eilen oli hyvä jumppa, yön nukuin hyvin ja heräsin melko virkeänä.
Tällainen positiivisuus ei voi millään jatkua aamupäivää pidemmälle.

Voi olla. Mä meen vetään lounaaksi tsainiissia. Töiden jälkeen bodausta käsipainoilla ja suihkussa ja saunassa käymistä. Sen jälkeen perspillua monessa asennossa.. Eiku, siis isojen appelsiinien kokoiset tissit. Eiku. Siis tarkoitin, että salin jälkeen taidan pelata vähän sotapeliä. Tourettes sai vallan hetkeksi.

- - - Updated - - -

Ts. nakkerit ovat palanneet joululomilta.

- - - Updated - - -

Minäkin nukuin pitkästä aikaa oikein makeasti. Paitsi kolmen aikaan kävin pissalla.

Miks lähin kiinalainen on 55km päässä?! Ja miksi se on sitten niin hyvä paikka, että välillä tekis mieli ajaa sinne ihan vaan sen ruoan takia. Tai no miksi muutenkaan sinne ajaisi. Mutta että onko järkeä ajaa kiinalaiseen 55km?

Back
Ylös Bottom