Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jenska vetää rutiininomaisesti samalla puolikuiskauksella piisinsä, siinä missä Lindholminolli huutaa.

- - - Updated - - -

Ne vois vetää duettona kristillistä räppiä.

- - - Updated - - -

Kyllä sitten pitäis jo laittaa vähintään merisuolarae kielen alle, että pysyis katsoja tajuissaan.

Olen tässä käymässä isäni työpaikalla ja tuli vaan mieleen, että miksi työmiesten kalenterit on aina tällaisia?

image.webp

- - - Updated - - -

No nyt se meni väärinpäin. Kyllä te varmaan selvän saatte mitä siinä on.

Olen tässä käymässä isäni työpaikalla ja tuli vaan mieleen, että miksi työmiesten kalenterit on aina tällaisia?

Koska olis sopimatonta, jos siinä näkyis suoraan pimppiin. Siks noi kalsarit on usein just noissa kalentereissa.

- - - Updated - - -

Ja kun on tarkistanut kalenterista päivämäärän, on hyvä vetää käteen. Työhanskat.

Noissa on usein just tommoset pitkät kalsarit mutta täysin ilman lahkeita.

- - - Updated - - -

Paljonkohan kuvan NAIShenkilö saa pätäkkää tuosta mallintyöstä?

Tuli mieleen tuosta kalenterista, että en oikein kykene katsomaan Sons of Anarchya kun mielestäni ei ole uskottavaa, että tuollaiset jengiläiset eivät kiroile mitään pahempaa kuin "hemmetti" ja niiden NAISkalenterissa siellä korjaamolla on kaikilla alusvaatteet päällä, siis myös tissit piilossa. Olisivat tehneet sen jollain toisella kanavalla saatana.

Muissa uutisissa: työmatkalla kastui housu. Kahvi hyvää.

Tuli mieleen tuosta kalenterista, että en oikein kykene katsomaan Sons of Anarchya kun mielestäni ei ole uskottavaa, että tuollaiset jengiläiset eivät kiroile mitään pahempaa kuin "hemmetti" ja niiden NAISkalenterissa siellä korjaamolla on kaikilla alusvaatteet päällä, siis myös tissit piilossa. Olisivat tehneet sen jollain toisella kanavalla saatana.

Muissa uutisissa: työmatkalla kastui housu. Kahvi hyvää.

Minä en ole kyennyt katsomaan sitä sarjaa, koska siinä on Peggy Bundy.

- - - Updated - - -

Mutta joo. Kyllä ronskeilla motoristeilla pitäisi olla kunnon tissikalentereita eikä alusvaatekuvastoja seinällä.

Se oli muistaakseni SeaPanther.

- - - Updated - - -

Acdc - seapanther

- - - Updated - - -

hard as a cock

- - - Updated - - -

Eikös se oo semmosta rokettirollia?

Mitä mä tekisinkään ilman pakkista. Kävin vähän hauskuuttaas toimiston tyttöjä pakkiksen vitsejä -ketjun vitseillä. Mm. porsaanreijällä ja erektiovitsillä. Kylläpäs sain taas kikatusta aikaan.

Back
Ylös Bottom