Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Gymmanilla on tämän ketjun isoimmat mukit:thumbs:

Onko, kuntit, mitään vinkkejä flunssan parantamiseen? Ei, viinakset ei käy.

Gymmanilla on tämän ketjun isoimmat mukit:thumbs:

Onko, kuntit, mitään vinkkejä flunssan parantamiseen? Ei, viinakset ei käy.

Suosittelen opiaatteja ja piristeitä. Reseptillä toki. Jos ei flunssa lähde, ainakin olo helpottuu. Mulle niitä ei valitettavasti ole tarjottu, mutta ennen vanhaan, sillon kun asiat olivat hyvin, heroiinipitoista yskänlääkettäkin sai reseptittä apteekista. Ja joku vielä joskus sanoi mulle että tämä on vapaa maa.

Nuha lähtee nussimalla ja flunssa fuckittelemalla. Håhåh. Omaa tuotantoa.

keke.jpg

Oliko varmasti unta?

Oli tai jos ei ollut niin minä en ollut läsnä.

T. Vesa 188/83(vaatteet päällä, tänään punnittu)

- - - Updated - - -

Mä elän vieläkin.

muutkin mokaa

- - - Updated - - -

Jos mun nimi oli Kiik, mulla olis kans viikset! Aina. Evö

En ole ihan varma. Kaikki palstan naiset voisivat lähettää minulle alastonkuviaan niin voisin varmistua asiasta.

Taisit äsken viitata ulkonäköönsä siihen malliin, etteivät taida lämmetä ajatukselle. Tosin, jos olis vähän semmosta todistelumentaliteettia, niin mä voin kans vilkasta. Vaikka en ole tohtori. Vitsi oli Petrin tuotantoa.

Juu ei. Ollaa sille joskus siskon kaa ostettu läpällä tekotoosa joltai kesteiltä sillo ku sillä ei viä emäntää ollu. :D

Niin, mut toihan olisi pareille, joten vielä parempi jos emäntäkin jo löytyy.

- - - Updated - - -

Son muuten sillä lailla, että tänään pahoitetaan mieltä oikein urakalla, kun illalla olisi toistamiseen ensimmäinen treeni flunssan jälkeen.

- - - Updated - - -

Vähän vielä rebelimbi urheilukuva Kiikistä:

tumblr_m0c1tfloyz1r8kneko1_500.webp

- - - Updated - - -

Ja Kiikhän valittiin tuolloin vuoden urheilijaksi.

Ruotsi: tehty.

- - - Updated - - -

Minä tuossa juuri näin kirjan jonka otsikko oli "Vihaan joulua". Siinä on hyvä kirja minulle.

Heräsin vasta. Ei sitten nukuttanut millään, mutta onneksi ajatustyöjylläsi niin ei mennyt hukkaan tuokaan aika.

Pihistin sumpit ja sit ajattelin lähteä kauppaan. Joko saa vaihtaa talvirenkaat? Poliisit ei tykkää varmasti mun kesävarustuksesta.

- - - Updated - - -

Kesätoosasta tuli mieleen että minäpä ostin edellis alppireussulla saksan autobaanan huoltiksen kolikkoautomaatista Travel Pussy:n! Näppärä pussi joka täytetään lämpimällä vedellä ja keskellä mukava puristava kolo. Sen kanssa saa rentoutua raskaskin rekkamies raskaan päivän jälkeen.

- - - Updated - - -

En oo vielä koittanut. Odottaa hyvää hetkeä.

- - - Updated - - -

5ckjzq.jpg

Back
Ylös Bottom