Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi kossunjuonti ei toimi mulla miehekkäänä tekona. Kun siitä tulee pää niin ämmämäisen kipeeks.

Tähänkin löytyy maskulinismin opaskirjasta ratkaisu ja selite. Kirjassa mainitaan, että pääkipu johtuu nimenomaan juomisen lopettamisesta ja ratkaisuna orastavaan ongelmaan on jatkaa juomista, eikä ämmämäisesti lopettaa kesken.

Voi perse. Hyvää maanantaita vaan. Otan Santsista mallia ja tänään minä kirjoitan niin paljon, että sormenpäistä katoaa tunto.

Haaviston Pekka oli rrrrakkaansa Antonion kanssa itsenäisyyspäivän jatkoilla hellssinkiläisessä flexaklubbenissa. DTM on sen merkki. Luin lehdeltä, iltalehdeltä. Netistä.

Haaviston Pekka oli rrrrakkaansa Antonion kanssa itsenäisyyspäivän jatkoilla hellssinkiläisessä flexaklubbenissa. DTM on sen merkki. Luin lehdeltä, iltalehdeltä. Netistä.

Ihmettelin vähän otsikkoa, kun itselleni tämä jatkopaikka heidän osaltaan ei ollut kovinkaan suuri yllätys.

Kerrankin saatanan kaskosta joku hyöty. Lonkalta heitetty arvio rasvapeukalolta oli 2000-3000e, omavastuu on vakuutuksessa 150e.

Mutta kyllä mua silti vituttaa, vähän vähemmän vaan. Kyllä nyt olis hyvä kun joku näyttäis tissit.

Ei olis niin paha mieli.

Pissiikö Satsi mietuiten hämeessä?

- - - Updated - - -

Vizi ei ollut omakeksimä, lainasin sen juuri kuulemaltani kaupalliselta radiokanavalta.

Kerrankin saatanan kaskosta joku hyöty. Lonkalta heitetty arvio rasvapeukalolta oli 2000-3000e, omavastuu on vakuutuksessa 150e.

Mutta kyllä mua silti vituttaa, vähän vähemmän vaan. Kyllä nyt olis hyvä kun joku näyttäis tissit.

Ei olis niin paha mieli.

Ettei mieli olisi liian hyvä, niin kai sä nyt muistit laskea, paljonko bonus-alenema rokottaa vakuutusmaksuissa ja kuinka pitkässä ajassa omasta pussista maksaminen olisi kuitattu bonus-alenemana ?

- - - Updated - - -

Väärä sormi.

No juu, arvatenkin vääräksi se vääntyy, jos sillä liikaa flexaa liian erikoisissa flexausasennoissa...kaverit kerto.

Ettei mieli olisi liian hyvä, niin kai sä nyt muistit laskea, paljonko bonus-alenema rokottaa vakuutusmaksuissa ja kuinka pitkässä ajassa omasta pussista maksaminen olisi kuitattu bonus-alenemana ?

En laskenu. Muutakun kertoivat, että 20% putoaa kaskon osalta. Euroissa 165e vuodessa.

- - - Updated - - -

Onko nyt todellakin niin, että

inte tittarna?

- - - Updated - - -

Pistä siikkeri joku giffi, otan kikk.. luurin valmiiks käteen.

Tässä tällaista tisseihin liittyvää elämän viisautta:

wanhasuomi.webp

a)Onkohan Johnnyllä jäänyt ryyppy päälle, kun ei ole päässyt työmaalle, eli internettiin?
b)Onkohan Johnny joutunut töihin, kun ei ole työmaalla internetissä?

Mä en jaksa nyt tehä itelleni ruokaa niin pidän maksaloota-päivän. Tässä on teille maksalootabiisi.

[video=youtube_share;Bh_kIKIZjV4]http://youtu.be/Bh_kIKIZjV4[/video]

Back
Ylös Bottom