Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20141207_173002.webp

Punanuttuinen läski on käynyt tänä vuonna ennakkoon(monesti) :joulu3:

Pitää seinälle nostaa vielä, kun saa poran ja poranterän.

Näin.

[video=youtube_share;AwbkhJ9iwAM]http://youtu.be/AwbkhJ9iwAM[/video]

Onko se valkoinen myös? Vai vaan tunto kateissa [emoji14]

Ei oo valkonen vaan ihan normaalin värinen. Tänään jo toista päivää ollu tunnottomana. Oikeen käden etusormi kysees ja on ehkä tärkeimpiä sormia mulle... Tarvii varmaa huomenna ainaki soittaa lekurille et tarviiko huolestua. :D

Linnan juhlista tultiin just Sanzen kanssa.

Hyvät jatkot oli.

En tosin muista niistä mitään.

Näin teidät siellä. Olitte upea pari siihen asti, kunnes sammuitte Sanzen kanssa invavessaan.

Hahah :D :haart:

Sorvasin jonkun nuoren naisen parisuhdetta parempaan suuntaan kun hän päätti kostaa miehelleen kanssani, ihmiset ovat outoja.
Tai kai sen piti ensin vaan dokata ja olla myöhään ulkona mutta mopo karkasi käsistä.

Mun pitäis tehdä jotain MIEHEKÄSTÄ koko viikko, sen verran on tullut oltua kosketuksissa feminiiniseen puoleeni viime viikon aikana. Ensin oli se vihreäjohto-gate, ja heti perään perjantaina MÄLLÄSIN oikein kunnolla. Nokkakolari tyhjällä parkkipaikalla luonnonkiven kanssa on jotain, mihin rauhan aikana pystyy vain NAINEN. Oli pakko tarkistaa heti tapahtuneen jälkeen, että perkele, onkos mulle kasvanut vittu jalkojen väliin. Vähän kyllä petyin, kun yksisilmäinen sieltä tervehti lämpimästi takaisin vanhaa tuttua.

Nokkakin vuotaa edelleen. Auton ja kuskin. Vittu.

Toivottavasti tästä kaikesta saa jotain tuonne salin puolelle vietyä, noinniinku nonroidragen muodossa. Vittu.

Mun pitäis tehdä jotain MIEHEKÄSTÄ koko viikko...

Maskulinismin ikiaikaisten oppien mukaan tällaisessa tilanteessa tulisi nojata taapäin ja vetää rauhassa käteen. Tuo rauhoittumisrutiini jo itsessään toimii melkoisena miehekkyyden nostattajana.
Tästä on sitten hyvä jatkaa pillu-juttujen ja kossunjuonnin parissa.

Back
Ylös Bottom