Sanze
Friba-apina
Vai onks tää vaan joku keino päästä yli Tapparan tappiokierteestä ?
Enpä mä sille asialle voi tehä mitää.
Pikkujoulut?
Khyl. Jos tos puol kolme lähtis kotio laittaa ittensä nätiks

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai onks tää vaan joku keino päästä yli Tapparan tappiokierteestä ?
Pikkujoulut?

Mulla oli semmonen tuttu joka ei ikinä silittänyt, eikä edes pessyt paitoja vaan heitti aina roskiin käytönjälkeen. Se olikin semmoinen poikamies, hyvin kiinnostunut raviurheilusta. Oli kyllä sääli seurata kun sillä meni kalliit laput aika pahasti vituiks ja tuo elämäntapa muutenkin maksoi jonkinverran. Jumalauta se homma sakkas ja pahasti. Ai että.
- - - Updated - - -
Kaikki siinä meni jumalauta ja enemmänkin.
- - - Updated - - -
Mutta kyllä sitä jo väliin näkee uimahallilla, sinne pääsee kävellenkin.
- - - Updated - - -
Jättää se kuntit silti jäljen, sillä on naama jotenkin niin norsunvitulla että.
en ees tiedä mitä kuvia
- - - Updated - - -
Joku sihautuskuva vaikka.
Khyl. Jos tos puol kolme lähtis kotio laittaa ittensä nätiks![]()
Niitähän on kyllä sellaisiakin, jotka on vähän joustavampia tuon silittämisen suhteen. Mutta tuo on nyt sivuseikka. Illaksi tarvii silitetyn kauluspaidan, ja niitä saa kaupasta.Miksi ihmeessä ostat silitystä vaativia kauluspaitoja, jos silittäminen ei maistu ?
Mitä helvettiä. Väitäksää ettet ole nättinä töissä! Vai onko sulla työnaamari erikseen?
Kutsuitteko?
Niitähän on kyllä sellaisiakin, jotka on vähän joustavampia tuon silittämisen suhteen. Mutta tuo on nyt sivuseikka. Illaksi tarvii silitetyn kauluspaidan, ja niitä saa kaupasta.
Enpä mä sille asialle voi tehä mitää.

Khyl. Jos tos puol kolme lähtis kotio laittaa ittensä nätiks![]()
Mitä helvettiä. Väitäksää ettet ole nättinä töissä! Vai onko sulla työnaamari erikseen?
Ja eikös se oo muutenki ollut illalla Miesten touhuja se NAISten kauniiksi juominen?