Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä ei tule ainakaan kovin kaunis hääkuva jos sinulla on kikkeli yläpäässä.

Mulle tuli nyt tästä aika paha mieli.

- - - Updated - - -

Fak jeah. Mun hifirojekti on virallisesti käynnissä, kun tason helat on postissa odottamassa noutoa. Ei puutu enää ku loput.

Vitsi me Miehet kyllä tarvitaan aina jotain rojektia. Mulla on nyt kortisolihomma sen takia niin pinnassa kun ei ole mitään rojektia tässä menossansa. Aivittu miten tekiskin mieli olla ihan helvatan innoissaan jostain hommasta ja yömyöhään tilata netistä jotain palikoita. Vaikka Englannista.

Taidat sanoa noin vain siksi, että silittäisin lisää.

ps. en silitä vaatteita. Ikinä. Enkä verhoja/lakanoita/kodintekstiilejä. Tästä ei neuvotella.

Jahhas. Tuleekos tehtyä mitään muitakaan NAISten hommia? Kysynpä vaan.

- - - Updated - - -

Minä olen nimittäin aikas kätevä Miesten hommissa. Esim nikkaroinnissa.

- - - Updated - - -

Ommeinaan höyläpenkkiä paukutettu.

- - - Updated - - -

Ja kerran meinasin vaihtaa lämppärin kennon.

- - - Updated - - -

NAISet oli vaan piilottanu kaikki työkalut.

Mietin ihan vakavissani, että käynkö ostamassa illaksi kauluspaidan, ettei tarvis silittää jotain vanhaa kaapista.

Pikkujoulut?

- - - Updated - - -

Böö! Ei montaa tuntia ni sihahtaa... :)

Pikkujoulut?

- - - Updated - - -

Onneks mun pikkujoulut on jo lusittu.

- - - Updated - - -

Mites muuten Johnyn pikkujoulujen ohjelman kanssa nyt kävi? Onko taskuerikoinen mukana?

Mietin ihan vakavissani, että käynkö ostamassa illaksi kauluspaidan, ettei tarvis silittää jotain vanhaa kaapista.

Mulla oli semmonen tuttu joka ei ikinä silittänyt, eikä edes pessyt paitoja vaan heitti aina roskiin käytönjälkeen. Se olikin semmoinen poikamies, hyvin kiinnostunut raviurheilusta. Oli kyllä sääli seurata kun sillä meni kalliit laput aika pahasti vituiks ja tuo elämäntapa muutenkin maksoi jonkinverran. Jumalauta se homma sakkas ja pahasti. Ai että.

- - - Updated - - -

Kaikki siinä meni jumalauta ja enemmänkin.

- - - Updated - - -

Mutta kyllä sitä jo väliin näkee uimahallilla, sinne pääsee kävellenkin.

- - - Updated - - -

Jättää se kuntit silti jäljen, sillä on naama jotenkin niin norsunvitulla että.

Pikkujoulut?
Joo. Töiden merkeissä tosin.

JohnnyV sanoi:
Mulla oli semmonen tuttu joka ei ikinä silittänyt, eikä edes pessyt paitoja vaan heitti aina roskiin käytönjälkeen. Se olikin semmoinen poikamies, hyvin kiinnostunut raviurheilusta. Oli kyllä sääli seurata kun sillä meni kalliit laput aika pahasti vituiks ja tuo elämäntapa muutenkin maksoi jonkinverran. Jumalauta se homma sakkas ja pahasti. Ai että.
Joo, mulla oli kanssa kaveri, joka teki samaa alusvaatteiden ja sukkien kanssa. Paskaakos niitä pesemään, jos uusia saa kaupasta. Kertakäyttölautasilla ei tarvii tiskata ja niin edelleen. Se on elämää se.

Vitsi me Miehet kyllä tarvitaan aina jotain rojektia. Mulla on nyt kortisolihomma sen takia niin pinnassa kun ei ole mitään rojektia tässä menossansa. Aivittu miten tekiskin mieli olla ihan helvatan innoissaan jostain hommasta ja yömyöhään tilata netistä jotain palikoita. Vaikka Englannista.

Olet ihan oikeassa. Mullakin on just palikoita tulossa Hongkongista (ei siis Honkkari vaan se kaupunki) ja Los Angelesista. Melkein alkaa jännittää että millon ne saapuu...

Back
Ylös Bottom