Kyllä ei ole.
- - - Updated - - -
Muuten kyllä ok, vituttaa vaan ihan kamalasti.
Äläs nyt ole tuommoinen. Jos täti vähän silittää päästä. Siis ylä. Näin aamusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ei ole.
- - - Updated - - -
Muuten kyllä ok, vituttaa vaan ihan kamalasti.
Huomentapäivää...kuumeen kourista palattu kustannuspaikalle.
Huomentapäivää...kuumeen kourista palattu kustannuspaikalle.
Huonoo tuuria.
Äläs nyt ole tuommoinen. Jos täti vähän silittää päästä. Siis ylä. Näin aamusta.
Joko täällä on tänään keskusteltu Sportin hienosta voitosta ?
Sanzea ei ole näkyny. Varmaan ettii kämppää Vaasasta. Tai sitten hän on kuvauksissa.
Huomaatko muuten, Johnyboy82, miten hyvät saumat sulla on tällä hetkellä avioliittoon Ultimetsian kanssa. Hänhän käytännössä lupasi jo kikkelihierontaa.
Nonnih, täällä on kuules vedetty ihan ylitöinäkin käteen, ja eräät vaan on makoilleet kotosalla. Ja makoilee nytkin ja makeilee kahveillaan.
Kyllä mulla on semmonen tunne että me on koko ajan lähennytty. Kyyllä, käytännössä hän lupasi minunkin mielestä kikkelihierontaa.
- - - Updated - - -
Tässä saattais olla kaunista avioliittoa pitkäksi aikaa.
...Jälkkäriks mustaa piparia.
Miten olisi puolukkapiirakka kermavaahdolla ?
Itse jätin ottamatta, kun tällaista tarjottiin eräässä tilausuudessa.
Kyllä ei tule ainakaan kovin kaunis hääkuva jos sinulla on kikkeli yläpäässä.
Juu, mä olen kans jättänyt puolukat metsään. Pitäähän karhuillekin jotain jättää.
Se se vasta olisi, jos karhuille ei edes puolukoita jätettäisi. Kävisivät ihmisten kimppuun, tai pahempaa, söisivät mun sienet.
Sitten kun karhu seuraavaksi pelästyttää ihmisen tartteekin antaa juttuvinkki Iltapuluun, että thaimaalaiset marjanpoimijat on tän kaiken aiheuttanut, kun ne vie karhuilta puolukat.