Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomaatko muuten, Johnyboy82, miten hyvät saumat sulla on tällä hetkellä avioliittoon Ultimetsian kanssa. Hänhän käytännössä lupasi jo kikkelihierontaa.

Kyllä mulla on semmonen tunne että me on koko ajan lähennytty. Kyyllä, käytännössä hän lupasi minunkin mielestä kikkelihierontaa.

- - - Updated - - -

Tässä saattais olla kaunista avioliittoa pitkäksi aikaa.

Nonnih, täällä on kuules vedetty ihan ylitöinäkin käteen, ja eräät vaan on makoilleet kotosalla. Ja makoilee nytkin ja makeilee kahveillaan.

Kyllä sitten on ollut kiireinen töidenväistelypäivä, jos tärkeimmät hommat on suoritettava ylityönä. Toisaalta, jos saat erillisen ylityökorvauksen, voi olla jatkossakin ihan järkevää tehdä käsityöt ylitöinä.

Aatteles, kun sulla on tulevaisuudessa suurperhe ja kakarat tarttee juustoa leivän päälle. "Iskä jää taas muutamaksi tunniksi ylitöihin, jotta saadaan ruokaa. Voi tätä kamaluutta."

Herrajjestas sentään, mitkä rinnat... Eikun siis, kohtahan pääsee ravitsemaan itseään. Mitähän sitä suuhunsa panisi. Enkä mä semmosta panemista tarkota ollenkaan tässä vaiheessa.

Jotain irstasta ruokaa vois imasta naamioon. Eli eläimellistä läskiruokaa. Kyllä näin on.

Jälkkäriks mustaa piparia.

- - - Updated - - -

Käsinpillutettuja.

Kyllä mulla on semmonen tunne että me on koko ajan lähennytty. Kyyllä, käytännössä hän lupasi minunkin mielestä kikkelihierontaa.

- - - Updated - - -

Tässä saattais olla kaunista avioliittoa pitkäksi aikaa.

Kyllä ei tule ainakaan kovin kaunis hääkuva jos sinulla on kikkeli yläpäässä.

Kyllä ei tule ainakaan kovin kaunis hääkuva jos sinulla on kikkeli yläpäässä.

vizi.webp

Juu, mä olen kans jättänyt puolukat metsään. Pitäähän karhuillekin jotain jättää.

Se se vasta olisi, jos karhuille ei edes puolukoita jätettäisi. Kävisivät ihmisten kimppuun, tai pahempaa, söisivät mun sienet.

Sitten kun karhu seuraavaksi pelästyttää ihmisen tartteekin antaa juttuvinkki Iltapuluun, että thaimaalaiset marjanpoimijat on tän kaiken aiheuttanut, kun ne vie karhuilta puolukat.

Se se vasta olisi, jos karhuille ei edes puolukoita jätettäisi. Kävisivät ihmisten kimppuun, tai pahempaa, söisivät mun sienet.

Sitten kun karhu seuraavaksi pelästyttää ihmisen tartteekin antaa juttuvinkki Iltapuluun, että thaimaalaiset marjanpoimijat on tän kaiken aiheuttanut, kun ne vie karhuilta puolukat.

Joo, sehän vaikuttaa suoraan karhujen virtsaneritystiheyteen ja -volyymiin. Sitähän on pian yks Porilainen panimokin lappu luukulla muuten.

Panimo, höhöh...

Back
Ylös Bottom