Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

thenug-jj6YYAvPGM.gif

Onkohan maailmassa semmosta valokuvaa missä irma olis leipomassa sämpylöitä. Kuuma uuni näkyis siinä samassa kuvassa. Se olis takaa, alaviistosta otettu se kuva. Semmosessa luonnollisessa ympäristössä se tukan värikin pitäis päättää.

Onko yhtään ropelipäitä linjoilla? Kertokaa mulle, mistä helvetistä tämä kone tietää, milloin GIFfissä on tissit? Eikä noi etes ollu paljaana. Hä?

Onko yhtään ropelipäitä linjoilla? Kertokaa mulle, mistä helvetistä tämä kone tietää, milloin GIFfissä on tissit? Eikä noi etes ollu paljaana. Hä?

Koitapas semmosta. Laitat sen vekottimen siihen pöydälle ja lasket parikymmentä kertaa vasaralla siihen lasiin.

- - - Updated - - -

Toi nyt saattaa olla vähän järeä konsti mutta mietippä ite parempi.

Ei ollu vasaraa nyt tässä, mutta kokeilin tuota konstia tolla räkäpaperilla. Ei auttanu mitään. Paitsi nyt on eritettä näytöllä. Mutta siinähän nyt ei ole mitään uutta.

Onkohan maailmassa semmosta valokuvaa missä irma olis leipomassa sämpylöitä. Kuuma uuni näkyis siinä samassa kuvassa. Se olis takaa, alaviistosta otettu se kuva. Semmosessa luonnollisessa ympäristössä se tukan värikin pitäis päättää.

Täällä ei ole sellasta uunilla.jpg-ketjua niin ei ole tuommosta kuvaa tullut otettua.

Entä näkyykö kuvat?
10422032_895918957108630_2811530406292366343_n.jpg

Täällä ei ole sellasta uunilla.jpg-ketjua niin ei ole tuommosta kuvaa tullut otettua.
Myös asekaapilla.jpg puuttuu :(

Back
Ylös Bottom