Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kannattaako ottaa röitä vastaan jos tarjotaan? Eiks siinä joudu sit tekee ihan helvetisti kaikkea..

- - -
Vois noita pyöräkuvan tyttöjä pyöritellä

- - -

Tanssilattialla

Ai caramba!

Savumarinoitua kirjolohta (L, G, M, *, A)
Ruohosipuli-munakokkelia (L, G, A)
Tartarkastiketta (L, G, M, A)
Keitettyjä tilliperunoita (L, G, M, *)

Olé!

- - - Updated - - -

Kannattaako ottaa röitä vastaan jos tarjotaan? Eiks siinä joudu sit tekee ihan helvetisti kaikkea..

Ei joudu. Pahimmillaan joutuu vähäsen selvittämään asioita Pakkiksen off-topicissa.

Tuliko himotus?

Tuliko himotus?

Mites, onko tänään mitään Perkiömäki-metodeja tiedossa? Mulla on tänään siis nimenomaan bodausta käsipainoilla tiedossa. Olispa kello jo neljä.

Kyllä ja kyllä. Mullakin nimenomaan käsipainobodausta ohjelmassa, mä fixasin mun ohjelmaa sillä tavalla että selkäsauna onkin vasta tänään. Puhuin alkuviikosta siis täyttä paskaa. Jotenki hirvee hinku nyt salihommiin. Onkohan käpykakussa jotain elonmerkkejä ja tää johtuis siitä?

Vitsi mä tekisin kaikkeni että pääsisin esittelemään niille kotimaatani. Tekisin esim niin että katsoisin salin kumimattoa, joisin välillä vettä, kävisin vessassa.. jos joku kysyis jotain niin sanoisin että bääd inglish sori.

Vitsi mä tekisin kaikkeni että pääsisin esittelemään niille kotimaatani. Tekisin esim niin että katsoisin salin kumimattoa, joisin välillä vettä, kävisin vessassa.. jos joku kysyis jotain niin sanoisin että bääd inglish sori.

"hi have to go, I left my lighter on."

tai

"I left the oven outside, hi have to go."

- - - Updated - - -

Opettele siitä kaiken varalta!

Entäs vähän seksistisempi lähestyminen, Aim ä klitorismän. Olisko paha?

- - - Updated - - -

Ei toi oo kyllä mitenkään kovin hyvä.

- - - Updated - - -

Ketä nyt tommonen sonta kiinnostais.

- - - Updated - - -

Tai mistä niistä venezuelalaisista tietää. Nehän valkaisee siellä eteläameriikassa persreikiänsäkin plastiikkakirurgisin toimenpitein, eli se voi olla että vaikka se meistä täällä suomessa tuntuis tungettelevalta, niin ne saattaa syttyä kovastikin.

Mitäs sitte tehdään ku ei huvita?

Sitä mä olen kans tässä miettinyt, mm. viimeksi nyt.

- - - Updated - - -

Olen lisännyt tuskaa, eli tietämystä ja vaihtoehtoja mm. kaiuttimista. Kun en ole vieläkään saanut päätettyä.

- - - Updated - - -

Mutta samapa tuo varmaan on, jos ottais vaan kalleimmat, niin ei jää harmittamaan.

No kun teitä ei nyt huvita niin voitte tehdä tärkeitä päätöksiä puolestani. Korjaanko tässä syksyllä tekemäni virheen ja palaan takaisin punatukkaiseksi vai pidänkö tämän kamalan värisen hiuspehkon vähän vaaleampana.

No kun teitä ei nyt huvita niin voitte tehdä tärkeitä päätöksiä puolestani. Korjaanko tässä syksyllä tekemäni virheen ja palaan takaisin punatukkaiseksi vai pidänkö tämän kamalan värisen hiuspehkon vähän vaaleampana.

Tilanne vaatii :kuvia:

Esim. takaviistosta.

- - - Updated - - -

Ja punanenhan sulle kyllä sopii.

- - - Updated - - -

Kuten varmaan myös kamalampi vaalea.

- - - Updated - - -

Ja ainahan sitä voi laittaa pipon päähän. Onhan periaatteessa talvikin.

- - - Updated - - -

Nyt mä kekkasin! Vetäse Irma semmonen sivukalju ja sit värjäät mustaks tai melkein mustaks sen tukkas, sitten otat ittestäs kuvia tissit paljaana suutelemassa naista.

Jees, hyvä kuomaseni. Ottasin kyllä varuilta vielä sen kuvaan tosiaan takaapäin, niinkuin tässä jo tulikin esille. Kyllä nää keissit pitää ratkasta ihan dokumenttien pohjalta, voi mennä muuten pahastikin vituiksi.

Back
Ylös Bottom