Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä on tositarina:

Nuorna miehenä meidän naapurissa oli juhannuksen vietossa semmonen motoristipariskunta. Niillä oli semmoinen juhannusleikki, että se rouva lukitsi kaikki ovet ja jätti sen juopuneen miehen ulkopuolelle. Sitten se leikki jatkui siten, että se humalainen setä huusi aika kovastikin postiluukusta sisään että "Otat suihin!!!" Kaikenlaisia lemmenleikkejä sitä Mittumaarina.

- - - Updated - - -

Siihen leikkiin kuului se että se mies huusi tuon saman homman usein ja se nainen vastasi yhtä usein että "en ota".

Kieltämättä tekis poikaa. Patojen lisäksi kelpais visuaalihavainto kunnon fitness-tarakasta. Kyllä mies tarvitsee silmilleen välillä vähän frikadellia.

- - - Updated - - -

Tyttö tekis poikaa.

Mulla on kortisolit ihan stratosfäärissä, ihan vaan patojennäkemispuutteesta.

- - - Updated - - -

NAISet ei voi ikinä tajuta tätä miesten sisäsyntyistä patojennäkemistarvetta.

Siihen leikkiin kuului se että

Vesalla oli umpihuppelissa semmoinen leikki, että hän sanoi mikroskooppiin monta kertaa "valehtelija". Ja lopuksi ääntä korottaen "minä en ole koskaan ollut valehtelija".

En nyt tähän hätään löytänyt sopivaa kuvamateriaalia V2-padoista.

thenug-H663pVM8v8.gif

Vesalla oli umpihuppelissa semmoinen leikki, että hän sanoi mikroskooppiin monta kertaa "valehtelija". Ja lopuksi ääntä korottaen "minä en ole koskaan ollut valehtelija".

Se oli muuten ihan loistava leikki. Mä katoin Pentiumilta sen videonkin monta kertaa siitä Vesan leikistä.

- - - Updated - - -

Se oli muuten ihan loistava leikki. Mä katoin Pentiumilta sen videonkin monta kertaa siitä Vesan leikistä.

Minä retinasta.

- - - Updated - - -

Kämmentaulutietokoneestani.

vittu ku vituttaa

- - - Updated - - -

KAIKILLE ihmisille pitäis tunkea iso peruna perseeseen

- - - Updated - - -

pl minulle ja Santselle

- - - Updated - - -

Santselle korkeintaan semmonen pikkunen puikula

- - - Updated - - -

ja missä vitussa ne vitun vipitkin viipyy

- - - Updated - - -

Onko mitään työtä, missä ei tarvita missään olosuhteissa kontaktia toiseen ihmiseen? Siis työstä puhutaan.

- - - Updated - - -

avaruusrakettilentäjä perkele

Back
Ylös Bottom