Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perseen siistimisestä tuli mieleen, että kai sen voi tehdä pillupuhelimellakin? Ettei tarttis olla persepuhelin? Ja jos olis persepuhelin, niin miten chipotin kielikoru asettuu sitä käyttäessä??

Niin, sanoin taannoin toimiston tytöille, että alan käymää konttorilla naisten vessassa kun siellä on pillupuhelin. Saa varpusten jälkeen huuhdella rektumin. Ei oo niin hellänä siitä santapaperista. Nämä NAISimmeiset kikattelivat kovin. Ei ollu kullu pillupuhelimesta! Kai se nyt on ihan yleinen nimitys sille härpättimelle?

Tuo pillupuhelin on vähä vulgaari nimitys, ei se sovi hienojen toimistonaisten kielenkäyttöön.

- - - Updated - - -

Ai ihan unohdin hehkuttaa. Huomenna pääsen vierailulle vankilaan!

Ööt. Voisi käyttää yörytmeissä olemista hyväksi, ja hilpaista salille lähiaikoina. Miten sitä ennen o pärjänny saleilla mihin ei pääse 24h?

Heräsin sohvalta, en kyllä mene enää punkkaan koska lekuri 8.45. Nyt vaan sumpit tulille.
Ennustaja-tv on mainio, siis vittu mitä paskaa:D.

Oho, valtio oli antelias ja antoi yli kympin enemmän veronpalautuksia ku luulinkaan. :D Ja nyt odotellaan, että kolmas joulukalenterin luukku aukeaa. :wtf:

No aukeshan se pakkotoisto.
En muuten nukkunut yhtään jos paria notkahdusta ei lasketa.
Hyvä fiilis lähteä kohta asioille:)

Videolla esiintyvä herra pongattu tänään lentokentällä. Sen muija oli varmaan 100kg kevyempi, erikoisen näköinen pariskunta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hirvittävän pahantuulinen ei pysty olemaan jos kakkosluokkalainen juoksee kiharat hulmuten käytävällä vastaan ja huudahtaa "anna haliiii!!" Annoin halin ja pörrötin kiharoita. Lapset on pieninä annoksina kauhean mukavia. Tai kauheita. Riippuu tilanteesta.

Miten mulla voi olla unihiakkaa viäkin silmissä vaikka olen ollut useamman tunnin jo töissä ja käyny aamulla 1,5h reeneissäkin? Oonkohan heränny vielä?

Tänään on perjantai!

Tänään on kylläkin seksiviikko.

- - - Updated - - -

Miten mulla voi olla unihiakkaa viäkin silmissä vaikka olen ollut useamman tunnin jo töissä ja käyny aamulla 1,5h reeneissäkin? Oonkohan heränny vielä?

Tohon unihiekkahommaan auttaa se, (ja moneen muuhunkin vaivaan) että laittaa tähän ketjuun tuoreen valokuvan munkeistaan.

Back
Ylös Bottom