Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas.. pitääkin alkaa vähän nakkeroida. Mistäs tästä saa sen printskriinin.. veikkaanpa että nyt ollaan jäljillä. Tuosta...nnnoin. Katotaas mitä tapahtuu..
images

Nyt tais lähtee.. nyt vaan odotellaan.

- - - Updated - - -

Vedin pienet printskriinit, pentiumilla jumalauta.

- - - Updated - - -

Ilman turbonappia.

Tekis mieli itekin vetää nopeet printskriinit. Mutta emmä ihan vielä.

- - - Updated - - -

Mitäköhän se meidän Irma touhuaa just nyt? Varmaan on jossain suutelemassa Sanzen kanssa ilman padat paljaana.

Mieti sitä hiljaa itseksesi... :whip:

No minäpä mietin... :D

Joo, mutta ajattele asiaa niin, että sittenku saat sen avatarin näkyviin, voit samalla käydä vilkaseen ton meidän Sanztsen paljaat padat ja piparit tuolta toisaalta! Kyllä tässä väkisin hymy nousee korviin, heti aamusta. Eikä edes: vahingossa.

Älä ny kiusaa Johnya. Luulee pian oikeesti näkevänsä jotain. :D

Jahas.. pitääkin alkaa vähän nakkeroida. Mistäs tästä saa sen printskriinin.. veikkaanpa että nyt ollaan jäljillä. Tuosta...nnnoin. Katotaas mitä tapahtuu..
images

Nyt tais lähtee.. nyt vaan odotellaan.

- - - Updated - - -

Vedin pienet printskriinit, pentiumilla jumalauta.

- - - Updated - - -

Ilman turbonappia.

Oisit vetäny Paintilla!

Eikös toi Paintilla printskriinien vetäminen oo vähän ysäriä.

- - - Updated - - -

No mutta, mähän voin sitten laittaa sille privaan sen kuvan minkä lähetit mulle, luvallanne tietenkin? Siis sen, missä näkyy kaikki. Missä taustalla oli se biitsirekvisiitta.

Ei sitä oikeesti oo onko. En kai mä noin helppo oo laitan tonnin sun tilille jos lähetät sen heti. Ei siinä mitään näy kun ei sitä ees oo olemassa kuvaile kaikki jo ennenkuin lähetät sen.

- - - Updated - - -

Nyt tehdään, kuntit, töitä.

No mutta, mähän voin sitten laittaa sille privaan sen kuvan minkä lähetit mulle, luvallanne tietenkin? Siis sen, missä näkyy kaikki. Missä taustalla oli se biitsirekvisiitta.

Jaa nii joo se. Pääs unohtuu jo... :D Joo laita ihmees Johnylle.

Mulla on vieläkin ihan tyhjä olo Santsin kuvan jälkeen.

Milläs me sut täytettäs? :D

On on! Kyllä mä seittemällä kympilläkin sen voin laittaa. Livauta rahat seuraavan kerran sinne taksi-Mesen takapenkkien väliin, niin mä otan ne sieltä.

Miten sitä nyt kuvailis... No sanotaan nyt vaikka niin, että tiedätkö sen tilanteen, kun jääkaapissa on ollu salaatinkastikepurkki väärinpäin säilytyksessä, ja sitten ku se avataan, niin sieltä tulee sitä kastiketta valtoimenaan suoraan käsille ja pitkin pöytiä, täysin estottomasti. Semmonen se kuva on. Tai siis ne kuvat.

- - - Updated - - -

Nyt tehdään, kuntit, töitä.

Onko pakko, jos ei tullu hiki?

Minä kyl luulen et gontsa täyttyy sekunteissa. Runkkarit on semmosii..

- - - Updated - - -

Herttinen, kuka tuon sanoi? Onko ne nakkerinperkeleet päässy jo minunki koneisiin!?

Minä kyl luulen et gontsa täyttyy sekunteissa. Runkkarit on semmosii..

- - - Updated - - -

Herttinen, kuka tuon sanoi? Onko ne nakkerinperkeleet päässy jo minunki koneisiin!?

Hei! Mä käyttäisin eri termejä tässä yhteydessä. Sanassa on niin paha kaiku. Se saa vanhan ja uljaan kansallislajin kuullostamaan jotenkin huonolta. Sama juttu kun sanaa Homo käytetään haukkumasanana. Esim mitä homo? Ootko joku homo? Niin se saa miehistä pitävät miehet kuullostamaan huonolta. Tasa-arvon nimissä joudumme siis käyttämään sanoja kuten rööriroope tai hinuri. Naisistakin käytetään termejä kuten sormettaja tai lirputtaja. Esim kun tavataan vanha naispuoleinen luokkakaveri niin kysytään: Mitä vanha lirputtaja?

Back
Ylös Bottom