Höh, no nyt mäkin aloin asiaa ajattelemaan vähän tarkemmin, niin mullakin alkoi vähän mieltä painaa. Milläs tästä nyt uuteen nousuun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mieti sitä hiljaa itseksesi... :whip:
Joo, mutta ajattele asiaa niin, että sittenku saat sen avatarin näkyviin, voit samalla käydä vilkaseen ton meidän Sanztsen paljaat padat ja piparit tuolta toisaalta! Kyllä tässä väkisin hymy nousee korviin, heti aamusta. Eikä edes: vahingossa.
Jahas.. pitääkin alkaa vähän nakkeroida. Mistäs tästä saa sen printskriinin.. veikkaanpa että nyt ollaan jäljillä. Tuosta...nnnoin. Katotaas mitä tapahtuu..
![]()
Nyt tais lähtee.. nyt vaan odotellaan.
- - - Updated - - -
Vedin pienet printskriinit, pentiumilla jumalauta.
- - - Updated - - -
Ilman turbonappia.
Älä ny kiusaa Johnya. Luulee pian oikeesti näkevänsä jotain. :D
No mutta, mähän voin sitten laittaa sille privaan sen kuvan minkä lähetit mulle, luvallanne tietenkin? Siis sen, missä näkyy kaikki. Missä taustalla oli se biitsirekvisiitta.
No mutta, mähän voin sitten laittaa sille privaan sen kuvan minkä lähetit mulle, luvallanne tietenkin? Siis sen, missä näkyy kaikki. Missä taustalla oli se biitsirekvisiitta.
Mulla on vieläkin ihan tyhjä olo Santsin kuvan jälkeen.
Nyt tehdään, kuntit, töitä.
Jaa nii joo se. Pääs unohtuu jo... :D Joo laita ihmees Johnylle.
Milläs me sut täytettäs? :D

Minä kyl luulen et gontsa täyttyy sekunteissa. Runkkarit on semmosii..
- - - Updated - - -
Herttinen, kuka tuon sanoi? Onko ne nakkerinperkeleet päässy jo minunki koneisiin!?