Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viinaksia lääkkeeksi?

"Saimme läjän sekalaisia itänaapurin koppalakkeja ja kelasimme, että mitä helvettiä" #varusteleka

Sitten panen maata. Olen taas työmaalla ennen teitä.

Ja pyllyä.

- - - Updated - - -

Niillä kuulilla...

- - - Updated - - -

Hyvä!

- - - Updated - - -

Haluaisin vielä kiittää Kärppiä housuunpaskomisen maailmanennätyksestä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Raaceri, hieno. Uskoisin myös ultimeetsian tykkäävän, on senverran claccicta Hercule Poiroo-tyyliä.

49ec3e4e97f792fd3c639e52c5e0d409.webp

Morgen. Aamupala naamarissa ja ois aika mennä salille. :D

Luulis, että tässä duunissa ei ois kauheesti päivissä vaihtelua, mutta kylläpä alko heti vituttaa ku aamun hommat meni uusiin puihin. Perkele.

Minäkin taidan jättää väliin, ja meen hallin sijasta vähän jumppaileen itte. Vois kyllä varuiks varmistaa Kerhon voiton, lyömällä vetoa Tapparan puolesta :D

Tiäks mitä?! Mä olin pelissä! Kaveri vei mut yllätyksenä kuule suoraa Hämeenlinnaa kattelee kiekkoa! Eikä ees vituttanu vaikka hävittii jatkoajalla Kerholle ku näytti pitkästä aikaa siltä, että pelin olis voinu ratkasta kumpi vaan. Meiä uus norjalaine vahvistus pelas hyvän ekan pelinsä ja Tappara sai marraskuun EKAN PISTEEN! Jee! :D

Mullakin särkee vasenta, enkä edes treenaa mitään. Kramppasi aamuherätykseksi. Tulkitsen tämän tarkoittamaan, että soppaan oli ripoteltu liian vähän Aurajuustoa ja minulla on suolanpuutostila.

Mulla särkee vieläkin. Ja täytyy tunnustaa etten mäkään pohkeita koskaa treenaa, kun satujumppailen. Aurajuusto vaje täälläkin luultavasti. Onko se tosiaan hyvää piparin päällä?

Back
Ylös Bottom