Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajatelkaas että maailmassa on ihmisiä jotka ei ole pelanneet Red Alertia.

Joo red alerttia on tullu hakattua. Samaten doom, quake, diablo, fallout, gta 1, tekken, mitä näitä onkaan.

Sitten riparilla opetettiin, että on sellainenkin asia kuin pillu. Ja tissit. Niin jäi pelaaminen. Eikä sitten -90 luvun jälkeen oo enää pahemmin pelaillu.

Joo red alerttia on tullu hakattua. Samaten doom, quake, diablo, fallout, gta 1, tekken, mitä näitä onkaan.

Sitten riparilla opetettiin, että on sellainenkin asia kuin pillu. Ja tissit. Niin jäi pelaaminen. Eikä sitten -90 luvun jälkeen oo enää pahemmin pelaillu.
Onko riparin jälkeen lykästänyt?

Katsoimme kolmosluokkalaisten kanssa Risto Räppääjä -elokuvaa. Siinä eräs eukko hyräili ja hoilasi minulle hyvin tuttua sävelmää. Se johti seuraavanlaiseen keskusteluun:

Minä: "Tiedättekö, mikä laulu tuo on"
(Päiden pyörittelyä.)
Oppilas: "Ei."
Minä: "Suomen Kaartin paluumarssi Turkin sodasta."

On se vaan kivaa päteä keskenkasvuisille tiedoillaan!

Mulla onkin jossain tallessa the ohjain (Tac2), tarttee ottaa projektiksi tehdä tuohon usb-adapteri :)
Helpoimmalla pääset kun otat usb-näppiksestä ohjauspiirin ja kytket vaan ohjaimen tietyiksi näppäimenpainalluksiksi. Mä teen saman nes-emulaattoria varten.

Helpoimmalla pääset kun otat usb-näppiksestä ohjauspiirin ja kytket vaan ohjaimen tietyiksi näppäimenpainalluksiksi. Mä teen saman nes-emulaattoria varten.

Tierän. Suunnilleen näin mulla on vanhan Xboxin ohjain, mutta tähän ajattelin adapteria, koska voisi sitten käyttää kaikkia vanhoja Amiga-ohjaimia samalla adapterilla.
Toistaalta, ei niistä kyllä varmasti yhtäkään tule oikeasti käytettyä, mutta so not.

Joo komppaan. Masentava, ellei jopa paska päivä. Lämpöö ei oo enää, nenä vuotaa solkenaan, ääntä ei tuu. Ja töissä. Mitä vittua oikeesti?

Joo. Ehkä tää tosiaan on ennemminki paska ku masentava päivä.

Joo, siinä on sitä semmosta eläimellisen näköstä tomusokerivelliä siinä päällä, ihanku sitä olis siihen ruiskittu. Siihen. Päälle. Pullan päälle. Pulllllan.

No ei mun ois kyllä pullllllaa tehnytkää mieli.

Back
Ylös Bottom