Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kahlitulle myyräenkelille sellaisia terveisiä, että voi olla raskaanakin, mutta se on se ebola, mitä nyt on liikkeellä.
Siihen voisi auttaa kyllä AC3 Comfort.

Hyvä nimimerkki kahlittu myyräenkeli

Toivottavasti ystäväsi loma oli muutoin erittäin, erittäin mukava ja relaksoiva. Ei kuitenkaan niin relaksoiva, että olisi syytä hoitaa akuuttia ripulia Precosalla. Ilmeisesti vaiva on enemmänkin peräaukon ulkokudoksissa. Älä anna ystäväsi olla turhanpäiten huolissaan, tai häpeissään. On aivan yleistä, että ulkomailla käydessä jättöreuna on kovilla ilman kylpylässä vierailuakin. Minunkin ystävälläni on kerran ollut ongelmia nauraa lentokoneessa, kun ruokavalio on matkan aikana ollut rasvapitoista, ja on nautittu kohtuuttomia määriä alkoholia nikotiinituotteiden kanssa. Nikotiinituotteista varsinkin vaniljasikari ilman vaniljanmakua eli ihan tavallinen körssi aiheuttaa tottumattomalla pukamien ärtyisyyttä.
Vaivaan on kuitenkin monia hyviä hoitokeinoja tänäpänä. Akuuttiin jättöreunan kutinaan voisin suositella ystäväni mukaan AC3-comforttia. Pukamavynssit siihen päälle, merkillä ei väliä, kunhan on menthoolia. Levitys paperilla, paitsi jos ystäväsi on vitun homo, jolloin myös sormilla voi levittää. Ei tarvitse olla etes omat sormet.
Toivottavasti ystäväsi jättöreuna on kohta taas entisensä, puhdas ja elinvoimainen kutiamaton perssilmä.

t. Tri Eki, ei väitellyt

- - - Updated - - -

Dear Eki, onx mussa jotain vikaa kun kivekset ei mahdu kondoriin.

On. Tai sit sulla mahdottoman suuret kepekset.

Eki ja Pekka Sauri. Kun näiden parissa on kasvanut, on hankala suhtautua peräaukon kutinaan, nenätippuriin (Klunssila) ja muihin yhteiskunnallisiin ongelmiin vakavasti.

Dear eki.
Mulla on perseessä herpes, ja nään joko yö unta jossa susikoira raiskaa mua.

Ja Yölinjalle, mua kiusataan koulussa koska isäni on aboriginaali, apua.

Aloitin päiväni koulutuksella. Onneks oli retpullia. Ja työmatkan kruunasi talvesta yllättyneet kanssa-autoilijat, jotka ajoi 40kmh sen 10km matkan. Onneks on torstai.

Aloitin päiväni koulutuksella. Onneks oli retpullia. Ja työmatkan kruunasi talvesta yllättyneet kanssa-autoilijat, jotka ajoi 40kmh sen 10km matkan. Onneks on torstai.

Minulla on sinulle iloista kerrottavaa. Tänään ei ole torstai, tiistai, keskiviikko eikä maanantai.

Itsekin vähän yllätyin talvesta ja ajelin kyllä vaihteeksi ihan tikkarin mukaan, no ehkä suorilla meni ylinopeuden puolelle.

- - - Updated - - -

--> kentälle

Mikäli menet ulkotyömaille, muista vittuilla niille, että teethän normaalisti siisitiä sisätyötä. "Ei tällaista ulkopaskaa jaksaisi näillä minun, saati sitten sinun palkoilla".

Lumi tuli, ens viikol varmaan sulaa.. Onneks en oo facebookissa enää voin kuvitella paljon sielä on "on satanut lunta" päivityksiä.

E: Kyllä tähän aikaan vuodesta on itseasiassa hyvä että onkin lunta.
E2: Siivouspäivä...taas

Ei vielä mitään lumia. Kesägummit alla ja mopotinkin odottaa vielä pihalla talvisäilöön siirtoa.

Nimimerkillä "Toivottavasti sulaa sunnuntaiksi"

Minulla on sinulle iloista kerrottavaa. Tänään ei ole torstai, tiistai, keskiviikko eikä maanantai.

Itsekin vähän yllätyin talvesta ja ajelin kyllä vaihteeksi ihan tikkarin mukaan, no ehkä suorilla meni ylinopeuden puolelle.

- - - Updated - - -

Mikäli menet ulkotyömaille, muista vittuilla niille, että teethän normaalisti siisitiä sisätyötä. "Ei tällaista ulkopaskaa jaksaisi näillä minun, saati sitten sinun palkoilla".

No Parkele! :dance:

Joo, kyllä tulee mainittua aina ulkoihmisille sisätyöstä ja palkasta. Se onkin syynä juomattomuuteen, kun ei voi yökerhoon mennä tai on nenä kipee.

Tohon talvi yllätti autoilijat. Itse ajan aika ruuhkaista tietä töihin kymmenkunta kilometria. Sitä ajaa myös muutama europcarin mk7 1.2tsi manual golffikin. Nämä fakin golffit ajoi tänää 40kmh koko matkan. Talvirenkailla. Syöden patonkia. Saatana. Vittu. Sama varmaan läpi talven.

Oma mopotin on vielä yhdessä osassa, katsotaan sitten sunnuntain jälkeen. Riippunee loskan määrästä 20 kilometrin matkalla.

Onneksi tulen itse jo yleensä about 7.30 töihin, niin ei tartte niin noista aamuryysiksistä välittää.
Jokunen kulkija on tosin samaan aikaan ja pari rekkaria muistan ulkoa ja sijaitseavat aivo-lokerossa "Ohita se, vaikka tiellä olisi öljyä, lunta ja pieniä yksisarvisia".

Toi jos joku on validi juomattomuuspointti, eikä mikään naurettava säästäminen ja terveet elämäntavat ;)

Back
Ylös Bottom