Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei minkään vesilaitoksen blackhorsemiehen laskemaa hookaksoota.

Luuleksä että mä jotain persaukisten kalsarivettä imeskelen. Kyllä tää on kuule ihan aitoa sveitsiläistä pillutettua lähdevettä intterkuuleriautomaatista laskettuna kirkkaassa muovikupissa, n. 5 asteista. Kondenssi kuppien pinnalla on optimaalinen.

Haikuality eitstyyou.

Söinpäs äsken makarylliä ja jauhelihaa. Yhden kupin kahvia olen nuolaissut tänään.

Melkein hävettää myöntää, mutta iso ja komea vatsani on ollut paljon paremmassa kunnossa vähennettyä kahvin juontia radikaalisti.

Ennen meni pahimmillaan 8-10 kuppia, nyt max 3.

Aivan aluksi haluan kiittää henkilääkäriäni, kosmetologiani, urologiani sekä tietenkin kaikkia muita hoitotyöhön osallistuneita tahoja.

Luuleksä että mä jotain persaukisten kalsarivettä imeskelen. Kyllä tää on kuule ihan aitoa sveitsiläistä pillutettua lähdevettä intterkuuleriautomaatista laskettuna kirkkaassa muovikupissa, n. 5 asteista. Kondenssi kuppien pinnalla on optimaalinen.

Haikuality eitstyyou.

Juu eiköhän me jätetä kraanavesi työttömille. Ja lapsille.

- - - Updated - - -

Pitääköhän se paikkansa että muut elukat ei paskanna veteen paitsi ihminen ja käärme?

- - - Updated - - -

Kärmes.

Joo, eikös se niin ollut, että paskastakin saa konvehdin kun sen laittaa oikein nättiin paperiin. Sitten kittiä jiiriin ja maali päälle, kyllä se niille sioille kelpaa...

Mä en tiedä tosta veteen ulostamisesta, mutta eilen mietin illalla maata pannessa, että miltäköhän se mahtaisi tuntua, kun ihan sillälailla tahallisesti ja tarkoituksella vääntäis kunnon paskat housuun. Jotkut kireet sloggin munakiiturit jalassa.

Viimeks olen sen tempun tehnyt silloin pikkupoikana kun sänkipellolla juostiin paljain varpain kesällä hevosradalla. Ja tottakai se hätä iski sielä radan loppupäässä. Turahdus kävi muistaakseni siinä kohtaa, kun käsi oli ulko-oven kahvalla.

Se olis paha tilanne. Kun ei millään antais luonto periks että koskis siihen paskaan mutta eipä se könni häävi ole siellä sloggissakaan. Pitäis maksaa jollekin naiselle, että se siivois sen sotkun ja sitten maksais vielä sille samalle naiselle lisää, että se ei puhuis siitä kellekään.

- - - Updated - - -

Tuli mieleen semmonenkin hauskuus, että kannatti juosta, melkein ehtin bussiin!

Mitkäs ne oli ne ylioppilaslehden tytöt männävuosina, kun linjabiilissä lämmittelivät takamustaan luomuturpeella ?

Voisi kyllä olla hienoa veteen lompsauttaa kunnon kikkareet. Esim. uimahallissa ruuhka-aikaan. Ihan siinä ohimennen matkaa uidessa raottaisi sen verran speedoja, että pääsisi paskat kellumaan. Tuossa on ideaa.

Vitosesta alas ja ilmalennon aikana venttiilit auki ja varpusparvi veteen.

Altaasta vitunmoista kyytiä pukkariin ja kotia.

Hallin kahviosta vois ikkunasta juostessa nopeesti vilasta seurauksia.

Siinä oli muuten hyvä esimerkki vihervassarikommarifeministin luovuudesta ja vapaudesta. He paskansivat housuunsa linja-autossa.
Tämä. Vihervassarikommarifeministit osaa olla rasittavia. Voisivat mennä remppamiesten kanssa naimisiin ja hankkia oma planeetta niin ei tarttis niiden menoa enää kattella.

Vitosesta alas ja ilmalennon aikana venttiilit auki ja varpusparvi veteen.

Altaasta vitunmoista kyytiä pukkariin ja kotia.

Hallin kahviosta vois ikkunasta juostessa nopeesti vilasta seurauksia.

Hyvin nopea vilkaisu, korkeintaan kuppi kuumaa ja menoksi. Tulee mieleen yhden rutinoituneen Valmetin miehen ajatuksia, kysyttävää pomolta:

-Voinko mä tehdä huomenna suoran päivän?
-No kyllä kai se passaa..
-Hyvä. Käyn korkeintaan pikaisesti ruokalassa syömässä.

- - - Updated - - -

Mua vähän huolettaa nyt mm. se asia, ettei Stubb ja Haglund ole pitkään aikaan jyrähtäneet vaikkapa Venäjälle. Onko tämä nyt tyyntä myrskyn edellä?

Mutta Harry Potterista tulee lisäpainoksia. Sattumaako? Hmmmm..

Kukaan ei ole jyrähtänyt venäjälle, koska pelko. Itse olen tässä viimeisen puolen vuoden ajan tehnyt tarkan suunnitelman miten mä lähden kauas pois ulosteen osuessa tuulettimeen.

Edit: Piña Coladaa juon sitten loppuelämäni, riippukeinussa. Nokian osakkeilla kun olen tehnyt isoa tiliä.

Mulla on ollut vähän ajatuksena se, että olisin vastaanottokomiteassa mukana, jos ja kun Vladimir päättää kylään poiketa. Mutta kun tässä tarkemmin ajattelee, niin en enää tiedä pitäskö kätellä vai ampua.

Jos oltas ylväästi ilman paitaa vastassa. Katotaan sitten mihin suuntaan se luontevasti kääntyy.

- - - Updated - - -

Että mennäänkö lohijoelle vai tuleeko herrasmiestappelu.

Back
Ylös Bottom