Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elo ilman seksismiä on kuin snagari ilman naamaanlyöntikisaa: Turvallinen, mutta tylsä.
Tästä tulikin mieleeni hauska juttu.

Tehdään tällainen arvuutus, mikä olen:

I am am.

Mainittakoon sen verran, että lauseessa on kahta eri kieltä.

Muovimattoa ei todellakaan asenneta mihinkään. Paitsi Rommelin corollan takapenkille, koska siellä on daamit aina ihan märkänä sivuluisin voimistuessa.

Ei hassumpaa, ei missään nimessä hassumpaa. Mutta tässä on yksi mutta. Jos se ladies only niin mites tässä päästään nautiskelemaan näistä hetelmistä?

Ammattimaisesti hoidetulla kuntosalilla on oltava turvallisuussyistä hyvätasoinen kameravalvonta, jonka sisältöä voidaan sitten mahdollisesti kaupata Interwebsin turvallisuussivustoille.
Osakkeenomistajat toki saisivat käydä treenaamassa sukupuolesta riippumatta. Perjantaisin voisi suihkuttelijarouva suihkuttaa vaikka baby-oilia veden sijaan. Vähän kuin teemapäivä.

olette aamuihminen

- - - Updated - - -

Kutsunnoissa istumista yhdeksästä asti. Itse tämän päivän aakkosjärjestyksessä aivan loppupäässä.

Montaa asiaa siellä ei tarvii muistaa mutta seuraava lause saattaa olla käyttökelpoinen: "Ei mielellään perseeseen, herra majuri."

- - - Updated - - -

Muovimattoa ei todellakaan asenneta mihinkään. Paitsi Rommelin corollan takapenkille, koska siellä on daamit aina ihan märkänä sivuluisin voimistuessa.

Se on metkaa hommaa kun matkustellaan kahva edellä muovimattopäällysteisellä takaistuimella. Hypotenuusa punasena.

Mikäköhän saatanan vitun sisälukukeneraattori tässä tekstieditorissa on? Tää tekee kirjoitusvirheitä mun tekstiin. Rsk Tsk. Zervuska haidis, limaku ziero.

Mulla on semmonen Retina jossa on tuo sama saatanan vitun automaattikirjoitusvirhetoiminto. Aivan vitun ärsyttävä. Ai olenko yrittänyt ottaa sitä pois päältä? No enpä ole viitsinyt.

- - - Updated - - -

Oma hommansa.. oma hommansa

Yritänpäs ratkaista ongelman ennen iltapäivän vesitaukoa.

Missäs muuten vokot? Entäs miten Irman säärikarvat? Sehän tässä nyt mietityttää.

- - - Updated - - -

Solved!

Ootteko muuten huomannut, että tuolla yläbannerin pannukakkugimmalla on kolme, siis kolme eriväristä olkainta olallaan.
Jokin tuossa on kyllä pielessä.

Ootteko muuten huomannut, että tuolla yläbannerin pannukakkugimmalla on kolme, siis kolme eriväristä olkainta olallaan.
Jokin tuossa on kyllä pielessä.

En ole huomannut, kun on semmoset adblockit ettei näy edes fb:n kaveriehdotukset.

Vokotti ja irma on porukassa ulosteellä.

Toivottavasti ei ole menneet ulosteet sekaisin! Tai ajatelkaapas, jos vokot tarttuisikin vahinkossa Irman kuppeihin. Siitähän se riemu sitten repeäisi!

- - - Updated - - -

En ole huomannut, kun on semmoset adblockit ettei näy edes fb:n kaveriehdotukset.

Mulla on tässä semmonen adblocki, että se poistaa noi vaatteet kokonaan!

Yritänpäs ratkaista ongelman ennen iltapäivän vesitaukoa.

Todella, todella surullisen kuuloinen juttu tuo "iltapäivän vesitauko".

Yhtä aneemista on vaikka se että että "tänään ei tule yhtä veristä ripulia kuin eilen".

- - - Updated - - -

Minä menen nyt kahville. Juhla Mokkaa. Moccamasterilla Naisten keittämää.

- - - Updated - - -

Naisten hyvin hoidetuin käsin keittämää. Strets -housuissa ja kopisevissa koroissa.

Mä oon katos päättäny, että Autobaarihommat loppu. Kaakaon voisin ottaa, jos joisin semmoisia neitien litkuja. Mutta onneksi en juo. Minä vain nauran ja juon kuravettä päälle ja syön sinappia lusikalla. Koska se on pahaa.

- - - Updated - - -

Naiset on kuitenkin pilannu sen kahvin.

Back
Ylös Bottom