Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi. Pysy tiukkana. Yritä olla paljastamatta että et ole valmistautunut. Vastaa sillä tavalla että "no suuruusluokka meillä tässä on, mutta ihan lopullisia lukuja en ole vielä ehtinyt tarkastaa.." , "Joo se on mulla kierroksella mutta en ole vielä saanut siltä yhdeltä kyrvältä kuittausta.." "Sitä kohti tässä mennään" "No ei kai tässä kohtaa muuta, nää tarkentuu tästä pikkuhiljaa"

Håhåh. Hyviä vinkkejä. Jälkijättöisesti huomioituna seuraava lausahdus oli ajankohtainen:

"No ei kai tässä kohtaa muuta, nää tarkentuu tästä pikkuhiljaa"

En jaksanut syödä bodyruokaa lounaaks, jotenka burger kingiin menin. Ei ollut häävi.

Naapurirapusta ei vieläkään kuulu remppa-ääniä, joten kahvi + tupakka + hanskahommat taitaa ny viedä niiden ajan.

Mutta siitä hyvä sää että: itsensä pukeminen sopivasti on helppoa ja nopeata --> t-paita riittää alle ja päälle välikausitakki, ei haittaa mitään vaikka ei ole hanskoja tai päähinettä

Sää on kieltämättä kuin morsian.

Se eräs vantaalainen.

Telaketjun kolmen suorasta valitsen kahvin.

- - - Updated - - -

Ei kun mulla on oikeesti päässä jotain vikaa ja tuollainen kauniin kostea syyssää on kyllä kauniin rauhallinen.
Jouluna saisi tosin olla jo valkoista, mutta kyllä tämä vaihteluna menee.

Niinhän meillä kaikilla tässä ketjussa.

Valkoinen joulu kyllä sopisi. 60cm riittäisi alkuun.

Mutta siitä hyvä sää että: itsensä pukeminen sopivasti on helppoa ja nopeata --> t-paita riittää alle ja päälle välikausitakki, ei haittaa mitään vaikka ei ole hanskoja tai päähinettä
On se komia lähteä koirien kanssa mettää kuljeksimaan ja laittaa Gorevermeet hanskoja myöten päälle. Itse pysyy kuivana, mutta morsian on siis märkä...täh

Se eräs vantaalainen.

Telaketjun kolmen suorasta valitsen kahvin.

- - - Updated - - -

Niinhän meillä kaikilla tässä ketjussa.

Valkoinen joulu kyllä sopisi. 60cm riittäisi alkuun.
Sä et sitten mikään multitaskeri ole, koska mä tiiän että noi remppakaverit ottaa noita kaikkia kolmea samaan aikaan.

Lunta saisi jouluna olla vähintään metri. Pääsis kerrankin täällä etelässäkin murtsikkahiihtämään vaikka manskulle, ja nauramaan nykynuorille kun eivät osaa hiihtää ja siten hukkuvat lumeen.

Kuntit, kuntit, hirvee nälkä ja tekee mieli raiskailla! Mutta ei vielä tänään. Huomenna vetäsen kyllä eilisen ja tämänkin päivän edestä. Toivottavasti on hyvä tarjonta ja muoti on mainostetun mukaista. Piukkaakin piukempaa ja semmosta näköaistimuksen kautta hypotenuusan mielihyväkeskusta ärsyttävää.

Ota joku kuonokoppa mukaan, hiki haisee ihan skunkille kun on ollut kipeenä ja doksimysiinikuureilla!

- - - Updated - - -

Toisaalta kunnon myski saattaa vetää piukkaakin piukempia salimirrejä puoleensa kuin... myski piukkaakin piukempia salimirrejä.

Mitä jos perustaisi sellaisen nakusalin, ladies only and without rihma ?

Hygieniasyistä voisi sitten palkata sellaisen uimahallin naisen kastelemaan lattiaa ja penkkejä.
Tarvittaisiin vaan lattiaan vesieristys, mutta tuo nyt ei ole mikään homma kunnon kuntosaliyrittäjän alulle.

Mulla on vieläkin flunssa ja olen tehnyt työjärjestykseni väärin ja haahuilen väärään aikaan väärässä paikassa levittämässä tautia ja nukun pommiin vaikka olen käynyt uudelleen tarkoituksella nukkumaan. Olen #surkeana. Seekerin kuvan vaimenettu versio kelpaisi.

- - - Updated - - -

#NuhaLähtisNussimalla #MissäHoitsu?

Mitä jos perustaisi sellaisen nakusalin, ladies only and without rihma ?

Hygieniasyistä voisi sitten palkata sellaisen uimahallin naisen kastelemaan lattiaa ja penkkejä.
Tarvittaisiin vaan lattiaan vesieristys, mutta tuo nyt ei ole mikään homma kunnon kuntosaliyrittäjän alulle.

Ei hassumpaa, ei missään nimessä hassumpaa. Mutta tässä on yksi mutta. Jos se ladies only niin mites tässä päästään nautiskelemaan näistä hetelmistä? Vai olisko se niin että olis kutkuttavaa omistaa semmonen sali missä reenaa ääreiskuumia minkkejä vailla rihmaa, ja kiva ajatella että niitä on siellä sisällä mutta ei ikuna pääsis sinne kurkistamaan.. hmmm

- - - Updated - - -

Vesieristettäkään ei tarvita mikäli päädytään asentamaan muovimatto.

Back
Ylös Bottom