Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikenlaisia vehkeitä olen elämäni aikana nähnyt, mutten sentään tuollaista. Seuraavaksi olis luvassa jumppatuokio- jippii!

Sitten taas hameväen hauskuutusta:

Olen yksin ToimIStolla taaS, Ihan Tässä näppäilen vaan.
TulISiSIpa joku minua kaTsomaan ja ihan vaikka korvan Takaa rapsuttamaan.

YksIn täällä vaan, vain hiiri Seuranaan, onnekSI kohTa pääsee lounasTamaan.
SItten tulee ilta taaS ja huomenna taaS alkaIn uudesTaan sama pyörä pyörii vaan.

Naisten houkuttelussa tsujangi otti nyt erikoisen lähestymistavan. Taloudenhoitokysymykset! Mullakin olis yks. Mikä on parasta tiskiainetta?

_208996.jpg

Tulipas nukuttua melkein yhteentoista.

Hei, naapurirapussa rempataan taas:

7.00-8.34: Porausta
8.35-9.14: Hiljaista
9.15-9.17: Vähän jotain vasarointia
9.18-9.32: Hiljaista
9.33-9.35: Vähän jotain nauramista
9.35-Nyt: Hiljaista. Röökiä ja kahvia.

Oikeesti remppamiehet, vetäkää hanskaan.

10.18-Nyt: Jotain tavaroita ne vissiin siirteli. Muutoin aika hiljaista.

Miso keittoa ja teetä, kaupan päälle huitasin veitsellä sormeen pilkkoessani paprikaa.

Huomenna vois duunata hernekeittoo, siinä ei näppejänsä viipaloi.

Hyvä kuntit, arvasin että teihin pystyy luottamaan! Kaikkea mistä naiset tykkää ja keskustelee, mm pörrökissi, vagisania, kynsienhoitosetti.. bravo!
Tästä vielä vähän kotoisuuden tunnetta:
20000085785-000-00_20000085785.png

- - - Updated - - -

Kentällä kuulee kaikenlaista: vanha setämies puhui että oli joutunut pitämään juopottelusta taukoa jo puolen vuoden hörppäämisen jälkeen. Vaimo oli kuulemma ollut sitten jo niin pahana että alkoi sinutella!!

- - - Updated - - -

Vynssivärssy oli muuten erinomainen, tasa-arvoinen ja opettavainenkin, mutta pieni miinus ehkä siitä että Trosyd- rasvaa ei ollut mainittu. Sitä kaverini joutui levittämään paperilla kepeksien taakse ulkomaanmatkan jälkeen.

- - - Updated - - -

Ulkomailla ne jumalauta syöttää semmosia rasvasia pöperöitä ja iskee niitä vaniljasikareita ilman sitä vaniljan makua eli ihan tavallista körssiä huuleen ja joka käänteessä vielä sitä kaljan litkimistä. Eihän sitä kestä kenenkään kaverin jättöreuna!

- - - Updated - - -

Ja pieni hiki koko ajan siellä ulkomailla. Ja vielä jos käy jossain kuhisevassa kylpylässä. Itse en menisi.

Hmm, en ole nähnyt Trosyd- mainosta telkkarista viimeiseen pariin viikkoon! Onko todellakin niin, ettei välilihalle tarkoitettua kepeksien taus-rasvaa ole tarpeen mainostaa? Onko se

a) tarpeetonta rasvaa, noinniinkun noinkin spesifin käyttökohteen tähten, vai
b) onko markkinamiehet sitä mieltä, että Miehet tietävät jo tuotteen olemassa olon.

Minä en tiennyt. Tähän on tultava muutos. Kaikkihan tietää, että mainoksen perusteella syntyy tarve!

Hmm, en ole nähnyt Trosyd- mainosta telkkarista viimeiseen pariin viikkoon! Onko todellakin niin, ettei välilihalle tarkoitettua kepeksien taus-rasvaa ole tarpeen mainostaa? Onko se

a) tarpeetonta rasvaa, noinniinkun noinkin spesifin käyttökohteen tähten, vai
b) onko markkinamiehet sitä mieltä, että Miehet tietävät jo tuotteen olemassa olon.

Minä en tiennyt. Tähän on tultava muutos. Kaikkihan tietää, että mainoksen perusteella syntyy tarve!

No näinpä. Trosyd täytyy tuoda retkimiesten tietoisuuteen, ei kenenkään kaverin tarvi kärsiä kutkuavasta kepeksien taustasta!!

- - - Updated - - -

Mutta nyt --> sukupuolineutraalia mies- tai naiskanan rintaa. Molemmat on yhtä arvokkaita.

- - - Updated - - -

9.90 kilo sis alv

Hyi. Pysy tiukkana. Yritä olla paljastamatta että et ole valmistautunut. Vastaa sillä tavalla että "no suuruusluokka meillä tässä on, mutta ihan lopullisia lukuja en ole vielä ehtinyt tarkastaa.." , "Joo se on mulla kierroksella mutta en ole vielä saanut siltä yhdeltä kyrvältä kuittausta.." "Sitä kohti tässä mennään" "No ei kai tässä kohtaa muuta, nää tarkentuu tästä pikkuhiljaa"

Puhdistin rännit. Huh. Takapuolen rännit oli paljon likaisemmat kuin etupuolen. Jos ette ymmärrä mitä tarkoitan.

Ja sano loppuun humoristisesti: palataan astialle

- - - Updated - - -

Puhdistin rännit. Huh. Takapuolen rännit oli paljon likaisemmat kuin etupuolen. Jos ette ymmärrä mitä tarkoitan.

Kyllä nyt on sanottava että moinen kiinteistönpito lämmittää ihan sydäntä.

Tulisipa jo ilta, että pääsisi nukkumaan ja odottamaan huomenna huomista iltaa.

- - - Updated - - -

Ulkona on hieno ilma, näyttää taas viime joululta.

Back
Ylös Bottom