jos on selkeesti kertyny rasvaa ni syöt tod. näk päin vittua (siis jotain pitsapaskoja tms. en tiedä)
itse olen tehnyt ohjelmaa 2,5kk ja söin joka pv +300-500kcal puhtaasta ruuasta, siihen päälle satunnaiset cheattimealit (en laskenut niitä ikinä kalorilaskuriin) ja kyykky meni 3x5x60kg->3x5x102,5kg mave 1x5x75kg->1x5x125kg (kertaakaan en ole resetannut ois menny vielä paljon pidemmällekkin mutta en voi tehdä nyt 6kk kyykkyä/mavea mikä todellakin vituttaa) ja penkki 3x5x35kg->3x5x57,5kg (laahaa jälessä)
ton 2,5kk aikana paino 66kg->74kg ja ei huomaa että olisi tullut yhtään rasvaa vaikka sitä varmasti onkin tullut, kroppa näyttää todella paljon paremmalle kuin ennen kun on tullut lihaakin
Ruokavalioni koostuu melkeinpä päivittäin ainakin näistä:
Maitorahka, kaurahiutale, täysmaito, maapähkinät, ruisleipä, juusto, kana/jauheliha, pasta/riisi, kananmuna. Vihanneksia muutama sata grammaa päivässä.
"Puhtaasti syöminen" on myös hieman kyseenalainen käsite kaltaiselleni aloittelijalle. Samoin kuinka paljon plussaa yli kulutuksen. Jos Rippetoeta on kuunteleminen, niin 4 litraa maitoa juu mutta sitten juostaan kusella vartin välein. :P Olen syönyt 200-400kcal yli kulutuksen, ja sen yli on vaikea saada ilman ähkyä. Rasvaahan se kerää muuten. Saattaa toki olla etten ole proteiinia tarpeeksi syönyt.
Niinkuin sinunkin tulokset osoittavat - kukaan ei ole täydellinen, ja ennen kaikkea olemme erilaisia kaikki, vaikka Rippetoe ehkä toista mieltä onkin.
Kiitos vinkeistä!
Otan kaiken irti vielä Advanced Novice -versiosta, jonka jälkeen Single Factoria, ja sitten ehkä G6.