Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olin 2vrk ilman kahvia ja totesin ettei se oo mua varten. Pitää sitä nyt ees jotain nautintoja elämässä pitää.

Jos se aidosti on nautinto, niin ei siinä mitään.
Omasta mielestäni vaaleapaahtoinen "Suomi-kahvi" on lähempänä ripulia kuin kahvia, joten omalla kohdallani kyse kahvin juonnissa oli vain riippuvuudesta. Nautintoaineena sitten tosiaan parempia aineita.

Mä olin raskaana 21 päivää ilman kahvia. Paitsi kofeiinitonta meni. Ei havaittavaa aivotoimintaa sinä aikana.

Naiset kai kuitenkin yleensä hallitsevat siistin käsialan salat.... :jahas:

- - - Updated - - -

Tummapaahtoista luomua sen olla pitää! Paitsi töissä menee mikä tahansa...

Vesku.webp

Voin sanoa olevani kahvittomana about 17,4% virkeämpi ja plussana ei tarvitse jatkuvasti rampata kusella.

Sinänsä kai kahvi onkin salaliitto, että eihän se millään tapaa virkistä, jos sitä juo säännöllisesti. Vie vaan vieroitusoireet mennessään.

Taivahan tosi! Tosin itse voisin sanoa olevani 50% virkeämpi ilman kahvia. Minua se kahvin piristys->väsytys->piristys->väsytys jojoilu väsyttää todella paljon.

- - - Updated - - -

Saiskos pillua?

^^Onkohan jotain sellaista tautia, joka aiheuttaa valikoivaa aamupirteyttä ja epäsäännöllistä lukihäiriötä sukupuolielintä muistuttavissa kirjainyhdistelmissä ?
Jos on, meillä on ehkä semmonen.

^
Tuo on nimenomaan aika rasittavaa. Lisäksi itsellä tuntui kyllä tuollainen hämähäkkimäinen pääsumu olevan päällä melko usein, kun kahvia join.

Tietättekös, kuntit, eilen oli salilla monet fitnesspöksyt täynnä hyvää vittua.

- - - Updated - - -

Oho, nakkerit, ehkä, perkele.

- - - Updated - - -

Luulen niin.

Nyt oli seksistinen ilmaus! Menitkö kinuamaan et pidetäänkö yhteyttä tai puoliyhteyttä?

Onkohan mysteerimiehenä parempi olla vaikeasti tavoiteltava vai vaikeasti lähestyttävä ?
Jälkimmäinen olisi paljon helpompi toteuttaa esim. juomalla runsaasti sitä kahvia ja jättämällä sen vessassa ramppaamisen väliin.

Back
Ylös Bottom