Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei pojat, se on muuten huomenna keittopäivä!

Bataattikeitto on hyvää. Hankitaan pienen mäyrän kokoinen bataatti, porkkanaa, sipulia ym pientää sälää. Keitellään pehmeäksi ja sitten sauvalla soseeksi.

e: Olikin kyse ihan muusta keitosta:D

Aiheeseen liittyen, futher duunissa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun keitto saattaa olla nimeltään JP Chenet. Tarjoillaan Baltic Queenilla todennäköisesti lasista.
On muuten epäreilua että toisilla on kolme munaa mutta mulla ei yhtään!

Onko tuollaisessa fiinissä sopassa edes kunnon herneitä, tai ei varmaan, jos sen voi lasista nauttia.

Sellaista elämä on. Kaikkea ei voi saada. Kolme munaa on tosin käsittääkseni ainakin viihde-elokuvien mukaan saavutettavissa, mutta voivat olla trikkikuvaakin.

- - - Updated - - -

Radiossa sanottiin äskön, että lähes 60-metrinen hinaaja ajautui rannalle jossain...on siinä kaverilla mittaa.

Sotilaita!

Äsken meni panssariajoneuvoja, ohi. Siitäkin tuli semmonen lämmin ja turvallinen olo!

Jos on sika-nauta niin miksei jokin kana-lammas?

Siinähän sulle avoin markkinarako. Jos se vanha on jo käytetty.

- - - Updated - - -

Olen muuten huomannut tänään, että Peer Günttiä kuunnellessa tulee erittäin seksistisiä ajatuksia, mieleen. En ole varma, onko kyseessä henkilökohtainen ominaisuus, vai onko tätä havaittavissa myös muilla yksilöillä? Gallupin paikka, sanoisin. Mutta en sano.

Olen muuten huomannut tänään, että Peer Günttiä kuunnellessa tulee erittäin seksitisiä ajatuksia, mieleen. En ole varma, onko kyseessä henkilökohtainen ominaisuus, vai onko tätä havaittavissa myös muilla yksilöillä? Gallupin paikka, sanoisin. Mutta en sano.

Ei tule tuhmia ajatuksia täällä, enkä ole koskaan tullutkaan takapenkille...ainakaan Transun Amin.

Siitä tietää, että hommat on menny putkeen, kun tulee se nukahdus. On vähän niinku kaikkensa antanut.

- - - Updated - - -

Enempää ei voi vaatia.

- - - Updated - - -

Mutta naiset on kovia vaatimaan.

Back
Ylös Bottom