Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No naiset nyt on semmosia hassuja ja höpsöjä tosikkoja muutenkin kuin vain kerran kuussa ja sunnuntaisin, ettei niitä kiinnosta kuin omat jutut.

Mä oon pärjänny mielestäni ihan hyvin naisten keskellä aina sillälailla, että puhun mahdollisimman kovaäänisesti ja hitaasti niille, lyhyitä lauseita kerrallaan. Perään saa kyllä sitten aina katsoa, ettei ne vaan tee mitään tyhmää tai satuta itseään. Suhtautuminen kannattaa pitää semmosella tasolla, miten sitä naapurin vittumaista sekarotusta piskiäkin sietää vuodesta toiseen kun se räkyttää sielä aidan takana. Tekis mieli ampua, mutta kyllä se vaan silti on semmonen syyntakeeton ja miehiseen herkkyyteen vetoava otus. Tulee selittämätön halu vaan pitää huolta ja hyvänä pitää, vaikka se välillä yrittäis päästä sohvalle viereen.

Ja tietenkin on ne tissit.

Voihan tuokin olla. Tiskaaminen ei oikein ole omalle arvolleni sopivaa, niin en siitä oikein perusta.

Itse nautin tässä TEE:tä

Niin siis sitä tarkoitinkin, että naiset lähti tiskaamaan. Älkää nyt sekoilko siinä.

Tiskaaminen onkin sellanen naisten juttu. Tai koneen. Ei miehet sitä ymmärrä.

Tämän voisi lisätä kyllä vaikka perustuslakiin minun mielestäni.
Sopisi hyvin sinne imuroinnin ja kauluspaitojen silittämisen välimaastoon kohdassa "Vaimon ominaisuudet"

No naiset nyt on semmosia hassuja ja höpsöjä tosikkoja muutenkin kuin vain kerran kuussa ja sunnuntaisin, ettei niitä kiinnosta kuin omat jutut.

Mä oon pärjänny mielestäni ihan hyvin naisten keskellä aina sillälailla, että puhun mahdollisimman kovaäänisesti ja hitaasti niille, lyhyitä lauseita kerrallaan. Perään saa kyllä sitten aina katsoa, ettei ne vaan tee mitään tyhmää tai satuta itseään. Suhtautuminen kannattaa pitää semmosella tasolla, miten sitä naapurin vittumaista sekarotusta piskiäkin sietää vuodesta toiseen kun se räkyttää sielä aidan takana. Tekis mieli ampua, mutta kyllä se vaan silti on semmonen syyntakeeton ja miehiseen herkkyyteen vetoava otus. Tulee selittämätön halu vaan pitää huolta ja hyvänä pitää, vaikka se välillä yrittäis päästä sohvalle viereen.

Ja tietenkin on ne tissit.

Tämä on kyllä niin hienosti sanottu, että voisi laitta stickyksi jonnekin. Itse tosin pidän koirista sen verran, että en koiraa piskiksi sanoisi, jos sitä voisi vähän pehmentää esim. hauveli voisi olla hyvä.

Tänään on sen verran aktiivisesti tullut roikuttua interwebsissä, että on ehtinyt tekemään paljon vähemmän virheitä töissä.

- - - Updated - - -

Voisitteko täälläkin puhua sillai hitaasti ja lyhyesti?
Minä puhun koko ajan tosi hitaasti ja lyhyesti yksin täällä kopissani. Kompensoin sitten rivakalla kirjoittamisella tuota puhumisen hitautta.

Päivän ensimmäinen kahvikuppi on aina yhtä orgastinen kokemus.

Mahtavaa keskustelua kun kaikki vaan löpisee itsekseen:D

Kahvia. Pitäisiköhän keittää kahvia? Koittanut vähän vähentää, kun ei pystynyt lopettamaan.

Saisikohan siitä sitä mielihyvää?

Mun keitto saattaa olla nimeltään JP Chenet. Tarjoillaan Baltic Queenilla todennäköisesti lasista.

- - - Updated - - -

On muuten epäreilua että toisilla on kolme munaa mutta mulla ei yhtään!

Back
Ylös Bottom