Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Entäs lahja? Kai hankitte sellaisen minulle?

Lahjahan kuuluu asiaan luonnollisesti. Se olkoon yllätys, ja jos haluat sen itsellesi, joudut omakustanteisesti saapumaan paikalle.

Vihjataan nyt sen verran, että pääset esiintymään mm. videotallenteelle. Saavu klo 14, huoneeseen, jonka nurkassa on musta nahkasohva ja sitä vastapäätä on pöytä. Tässä vielä kuva:

67c.webp

Lahjahan kuuluu asiaan luonnollisesti. Se olkoon yllätys, ja jos haluat sen itsellesi, joudut omakustanteisesti saapumaan paikalle.

Vihjataan nyt sen verran, että pääset esiintymään mm. videotallenteelle. Saavu klo 14, huoneeseen, jonka nurkassa on musta nahkasohva ja sitä vastapäätä on pöytä. Tässä vielä kuva:

katso liitettä 121550
Tästä ei kyllä lahja enään parane. Antamisen ilo on suurin ilo.

Päivän toimintasuunitelma:

Pää pois perseestä-Check!

Aamu_Kahvi-Check!

Se oh perjantai nyt, pelaavat näköjään kiekkoakin tänään.

katso liitettä 121550

Oi että! Mitähän tuolla tapahtuu?! Ihan alko jännittää! Ja kun on noin hieno nahkasohvakin.

Sportin pelit onely kiinnostaa. Minua.

- - - Updated - - -

O-ou, olen enää rapiat 300 viestiä kairaa perässä!

Oi että! Mitähän tuolla tapahtuu?! Ihan alko jännittää! Ja kun on noin hieno nahkasohvakin.

Mitä tuolla videokameralla tuolla tehdään? Aiotko kuvata kuinka yllättynyt olen, kun saan lahjani?

Herrasmies ei paljastele. Yksityiskohtia. Kaan.

- - - Updated - - -

Sportin pelit onely kiinnostaa. Minua.

Tänään Jokerit - Barys Astana, jaffalassa. Se kiinnostaa kyllä vähäsen. Ehkäpä katselen sitä televisiosta kotona, jos olen kerennyt junpalta kotiin ajoissa.

Huomenna HPK - Sport. Aitiossa. #selvinpäin #hästäk #ac3comfort

Entä nenä perseeseen?

Kyllä kiitos.

Eikös se vanha sanonta mene, että "Sitä kyrvällä sieraimeen, joka kuitteja kyselee"? Ihan vaan näin lounasta ajatellen rupesin miettimään.

Sport vois heittää Tomekin helvetin ja ottaa jonkun oikean valmentajan tilalle. Soittaisivat vaikka Mr. Turun, eli Hannu Jortikan vetämään aamujäät.

On nää ruotsalaiset kyllä epeleitä perkele, hyvää musiikkia tekevät, juu vittu.

Tein urheiluun liittyviä hankintoja, juuri: puhelimella, taskupuhelimella. Ostin eeroport 1 ja kakkosen hd:na. Kyllä nyt kelpaa seurata tennistä, NAISten tennistä.

- - - Updated - - -

Erottaakohan nyt karvatkin?

- - - Updated - - -

pallosta

- - - Updated - - -

no, illalla sen: näkee.

Me nuoret olemme isämmaam toivoja, otan osaa.

Se on vaan tämä bulkin aiheuttama nestepöhö mikä saa posket pullottamaan. #Fitness.

Now play_Dreamstate Featuring Elize Ryd-Evolution.

Onkos se Kantola vielä lasaretissa?

Muistaakseni pari kuukautta tuli lepiä Kaitsulle.

- - - Updated - - -

6-8 viikkoa näkyi olevan arvio.

- - - Updated - - -

Tuosta siis kärsittynä 1-2 viikkoa...ei muista.

- - - Updated - - -

Padalla on tänään kyllä jännä petsi...jos vaikka muutaman oluen peliä katsellessa...hmm.

Sportille vois sitten jopa laittaa, koskapa on niin pitkä tappioputki alla jo, että sen on pakko jossain vaiheessa mennä poikki. X2 painetaan siihen!
HIFKi vie Jyskylässä. Kerho vei pisteet törkeästi kotipelistä, joten vitutusmaksimus kaadetaan JYPin niskaan.

Muilla paikkakunnilla voittajat varsinaisella peliajalla: Tappara ja Kalpa.

Porissa mennään ehkä jatkoajalle, joten rahat kotiin tuo varuiksi moneylinesinä sisäänisketty Saipa.

Tässä vielä ennustus kuvallisessa muodossa:

varmat.webp

- - - Updated - - -

Easy money!

Back
Ylös Bottom