Ulisses Williams jr

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja underjam
  • Aloitettu Aloitettu
Jerko sanoi:
Olen osaksi samaa mieltä siitä, että mustille liha tarttuu, mutta älähän nyt nostele liikaa jalustalle tummaihoisten geenejä. Ensinnäkin, tummaihoisia on monenlaisia rotuja, afrikan maaltakin voit kattella miten erilaiset ruumiinrakenteet on Länsi-ja Itä-Afrikan mustalla väestöllä. Ehkä osalla mustasta väestöstä on geneettinen etu valkoisoisiin lihaksien osalta, mutta myös valkoihoisten joukossa on kavereita joka lähtöön. Ja toi mustien hallitsema ammattilaiskehonrakennus, mistähän sen repäsit? Badell, Gunther,Ruhl,Cutler..käsittääkseni pojilla aika vaalera pigmentti päällä. Jos yksi musta on ylitse muiden, ei se nyt ihan hallitsemista yleisesti ole, puhumattakaan takavuosista, löytyy Doriania , arskaa jne.

Niimpä. Vaikka arskan aikana oli ihan helvetin paljon vähemmän kilpailijoita jne. Mutta puhutaan taviksista nyt.

Nämä suoraansanoen pervot täällä väittää, että ei ole yhtä ainuttakaan geneettisesti lahjakasta valkoista, kaikki on läskejä ja kellään ei voi olla säikeistä kroppaa luonnostaan. Ja sitten, että kaikki mustat olisivat laihoja ja säikeisiä ja lihaksikkaita, tuo on vaan kertakaikkiaan niin perkeleen hullua, että se ei vakuuta ketään.

Niinkun mä sanoin, meidän puntilla käy joskus kerran kuussa muutama mustaa äijää treenaamassa, no niillä ei edes näy vatsalihakset, eikä niillä puollota kädet vaikka ne heijaa hauisvääntöä alataljassa 20kg'llä :lol2: . Tulee kyllä heilumaan sinne musan tahdissa jos on rap biisi.

Että, tuo teidän provo ei aivan osu muhun.

Sen myönnän, että mustat on parempia juoksussa, YLEISESTI, mutta... that's it periaatteessa. Kehonrakennuskin on sellainen laji, että se on suurimmaksi osaksi itsestään kiinni miten siinä pärjää, geenit on osa, mutta suurin osa on itsestään kiinni.

Kyllä mä voisin veikata että tummaihosilla on keskimäärin paremmat puitteet kasvatella näyttävä kroppa, tai ainakin keskimääränen lihaskunto ilman treeniä on parempi. Mutta kuten sanottu sekin vaihtelee huomattavasti; esim. somalialaiset on poikkeuksetta ohuita, kun taas tietyistä osin Afrikkaa tulevat on poikkeuksetta massamonstereitaa (ilman treeniä luultavasti). Veikkaisin maaksi Nigeriaa tjsp. (täys mutu), heillä ihon väri todella tumma ja kaikki pirun jykeviä. En tajua mistä syystä jotkut pitää mahdottomuutena, että jollain rodulla/kansalla/jne. olisi luonnostaan paremmat lihat, onhan esim. aasialaisillakin keskimääräistä vinommat silmät.

Mutta kyllähän jos katsoo esim pikajuoksijoita niin kyllä on tummat pojat aika saakelin paljon lihaksikkaampia. Myös 400m juoksijoilla. ja pituushyppääjillä, ja keihäänheittäjillä.. ym ym. näittekö esim eilen sen kuubalaisen keihäänheittäjän helsinki gp kisassa. Tajuttomat jalat sillä.

Aika turha tosta on kait väitellä mutta olen täysin sitä mieltä että tietyllä rodulla on geenit lihaksen kasvatukseen paremmat kuin valkoihoisilla. Osaksi arvelisin sen syyn että vahvimmat neekerit tuotiin afrikasta orjiksi amerikan mantereelle ja sitä kautta geenit on periytyny.

kohtis sanoi:
Kyllä mä voisin veikata että tummaihosilla on keskimäärin paremmat puitteet kasvatella näyttävä kroppa, tai ainakin keskimääränen lihaskunto ilman treeniä on parempi. Mutta kuten sanottu sekin vaihtelee huomattavasti; esim. somalialaiset on poikkeuksetta ohuita, kun taas tietyistä osin Afrikkaa tulevat on poikkeuksetta massamonstereitaa (ilman treeniä luultavasti). Veikkaisin maaksi Nigeriaa tjsp. (täys mutu), heillä ihon väri todella tumma ja kaikki pirun jykeviä. En tajua mistä syystä jotkut pitää mahdottomuutena, että jollain rodulla/kansalla/jne. olisi luonnostaan paremmat lihat, onhan esim. aasialaisillakin keskimääräistä vinommat silmät.

ymmärrän pointtisi kyllä, mutta kun sanoo, että kaikilla mustilla on poikeuksellisen paremmat lähdöt lihaksen kasvattamiseen ei mene läpi mulla. Ihmisiä on kaikkeen lähtöön niin mustissa kuin valkoisissa. Jotkut on fitimpiä kuin toiset, se pätee molempiin ihmisväestöihin.

Haluan vielä mainita tästä keskimäärin rasvattomammasta mustasta henkilöstä. Syy siihen, että mustat ovat keskimäärin hoikempia on se, koska niiden perus ruoka ei ole potut ja muussit. Lisäät vielä siihen (joku täällä mainitsi) maissien kantaminen pellolta toiselle koko päivän, niin totta kai siinä tulee lihaserottuvuutta.

Se, että mustilla olisi keskimäärin parempi voima LÄHTÖ arvo ei ainakaan pidä pidä paikkansa, se vaan ei ole totta. lähtö arvoista jos puhutaan, niin on aina sattuma kyseessä.

Jerko sanoi:
Olen osaksi samaa mieltä siitä, että mustille liha tarttuu, mutta älähän nyt nostele liikaa jalustalle tummaihoisten geenejä. Ensinnäkin, tummaihoisia on monenlaisia rotuja, afrikan maaltakin voit kattella miten erilaiset ruumiinrakenteet on Länsi-ja Itä-Afrikan mustalla väestöllä. Ehkä osalla mustasta väestöstä on geneettinen etu valkoisoisiin lihaksien osalta, mutta myös valkoihoisten joukossa on kavereita joka lähtöön. Ja toi mustien hallitsema ammattilaiskehonrakennus, mistähän sen repäsit? Badell, Gunther,Ruhl,Cutler..käsittääkseni pojilla aika vaalera pigmentti päällä. Jos yksi musta on ylitse muiden, ei se nyt ihan hallitsemista yleisesti ole, puhumattakaan takavuosista, löytyy Doriania , arskaa jne.
ilmeisesti et osaa lukea, juurihan sanoin että tietty rotu. ammattilais kehonrakennus repäisy tuli siitä kun nuita olympia videoita katselee niin tuntuu että musta väri on hyvinkin hallitseva niissä.

neutraali sanoi:
ilmeisesti et osaa lukea, juurihan sanoin että tietty rotu. ammattilais kehonrakennus repäisy tuli siitä kun nuita olympia videoita katselee niin tuntuu että musta väri on hyvinkin hallitseva niissä.

Vaikka en ole täysin samaa mieltä kanssasi näiden rotuerojen kanssa, niin kehonrakennuksesta ei voi kuitenkaan käyttää esimerkkinä arskaa, koska siihen aikaan osallistujia oli joku hassu muutama ja suurin osa osallistujista oli valkoisia. Ja mun mielestä Serge omasi paremman fysiikan kuin arnold, arnold oli todella leveä harteinen ja pienivyötäröinen, mutta sen erottuvuus ja pyöreys yleisesti ottaen ei oikein ollut parasta mahdollista, serge oli mun mielestä parempi kehonrakentaja kuin arnold.

Kehonrakennusmaailmaa yleisesti ottaen hallitseekin enemmän mustat kuin valkoiset. Mutta nyt puhutaan vain näistä ammatti kilpailuista, muissa kehonrakennuskilpailuissa yleisesti ottaen valkoiset pärjää ihan vallan mainiosti.

kyllä se vaan nyt niin on että niissä mustissa on jotain, eihän niitä ole jenkki väestössäkään ehkä kuin 20prossaa ja silti siellä mustia vilisee lavalla kuin kärpäsiä sateella, en jaksa intellä. jokainen saa olla mitä mieltä haluaa.

ant sanoi:
ymmärrän pointtisi kyllä, mutta kun sanoo, että kaikilla mustilla on poikeuksellisen paremmat lähdöt lihaksen kasvattamiseen ei mene läpi mulla.
Sanoisin, että lihaa tulee yhtä hyvin valkoisellekin, mutta mustan väestön joukossa on suhteessa isompi osa sellaisella kropan rakenteella, joka bodylavoilla erottuu edukseen. Kapea vyötärö ja lantio yhdistettynä leveisiin hartioihin.

Dopey sanoi:
Sanoisin, että lihaa tulee yhtä hyvin valkoisellekin, mutta mustan väestön joukossa on suhteessa isompi osa sellaisella kropan rakenteella, joka bodylavoilla erottuu edukseen. Kapea vyötärö ja lantio yhdistettynä leveisiin hartioihin.

No se on totta. Ei ole kovin harvinaista nähdä musta kehonrakentaja jolla on esim ns. "täydelliset" rintalihakset. Onhan art atwoodilla :D pyöreät, mutta aika bitch tit lookki sillä on. Darrem Charsilla on mun mielestä täydelliset rintalihakset, pyöreät ja ja täynnä, mutta ne ei roiku.

ant sanoi:
No se on totta. Ei ole kovin harvinaista nähdä musta kehonrakentaja jolla on esim ns. "täydelliset" rintalihakset. Onhan art atwoodilla :D pyöreät, mutta aika bitch tit lookki sillä on. Darrem Charsilla on mun mielestä täydelliset rintalihakset, pyöreät ja ja täynnä, mutta ne ei roiku.

:offtopic: Mikä sitten on ns. täydellinen rintalihasten muoto bodauksessa? Itse olen aina kiroillut, kun mun tisulit on lihasmalliltaan pyöreät ja useimmilla muilla on sellaset neliskanttiset tiiliskivet?? Musta ne on ainakin paljon paremman näköiset... Tosin toi rintalihasten pyöreys saattaa mulla johtua eteentyöntyneistä olkapäistä... Lue: jos vetää taaksepäin olkapäitä, niin niihin tulee lisää muotoa...

Hmmm... On kyllä Hiano kroppa poitsulla... Melkein jo (muita provosoimatta) jaksaa uskoa, et miltei puhtailla mennään... Varsinkin vatsalihaksia en ole koskaan nähnyt yhtä symmetrisinä kenelläkään :eek:

Dopey sanoi:

Jotenkin laittaisin tähän myös lihasten mallin/kiinnityskohdat, tietynlainen "pyöreys", mitä on eräillä myös pakkotoiston jäsenillä.

Tuo ois kyllä ihannekunto minulle :wtf: Mutta geenit eivät sitä salli :( oishan se siistii jos joku kiree mut ei niin iso jätkä voittas Olympian, mutta se on hyväksyttävä että Cutlerin tapaiset massamonsterit vie, sille ei me voida vaikuttaa mitään. Samalla tavalla nekin on joutunu tekee helvetisti töitä kuntonsa eteen kuin Ulisses :)

Kuka helvetin vajakki luulee että Ulisses jr on natu tai että sen kokoseksi pääsee natuna :D :D :D :D

178 cm ja kisapaino 84 kiloa... En väitä, että ko. miekkonen olisi natu, mutta väitän, että se ei olisi täysin mahdotonta. Väitin vielä alkukeväästä, että Ulisses roinaa minkä kerkeää, mutta sitten tuli seurattua erään J. Nikanderin kisavalmistautumisia ja treenejä melko läheltä... Kun näki, miten järjettömän muutoksen Jamesin fysiikka koki vajaassa parissa kuukaudessa, ja miten lihaksikkaalta se näytti varsin kevyestä kisapainosta huolimatta, niin takki alkoikin kääntyä päivä päivältä. Ulissesin kisapaino on vain noin 10 kiloa enemmän kuin Nikanderilla. Kun Nikander takoo tuohon varteen 10 kiloa lihasta seuraavan 5 vuoden aikana, tässä maassa ei tule olemaan ketään, joka uskoisi hänen olevan natu. Teidän pitäisi nähdä se jäbä treenaamassa lähietäisyydeltä tank top päällä lähellä kisoja. Se illuusio on oikeasti ihan älytön. Pec deckiä näyttäisi tekevän helvetin lihaksikas kehonrakentaja, vaikka todellisuudessa kyseessä on vain perkeleen tiukka men's physique -kisaaja. Tumma, elastinen, paperinohut ja täydellisen virheetön iho tekee optimaalisen rakenteen lisäksi niin paljon, että sitä ei voi uskoa ennen kuin näkee.

Onko Ulisses ottanut joskus jotakin? Se on mahdollista.

Voisiko olla, että hän on täysin naturaali? Sekin on mahdollista.

Ikinä, ikinä, IKINÄ ei kannata vetää roinakorttia esiin pelkästään sen takia, että joku toinen on sekä geneettisesti että motorisesti huippulahjakas ja valmis panostamaan 100 % lajiin.

Näköjään mm. Hulkki. Ja kyllä itsekkin uskon että superlahjakkuus voi tuohon kuntoon päästä natuna.
Huomioithan että edellinen postaukseni tähän threadiin on vuodelta 2005. Musclemanian testauskäytännöistä ja maineesta naturaaliliittojen keskinäisessä vertailussa olen sittemmin päässyt hieman syvällisemmin perille. En nyt siis tällä viittaa kehenkään yksittäiseen kisaajaan, vaan lähinnä tuohon kyseisen liiton testauskäytännöillä perusteluun näissä turhanpäiväisissä väännöissä.

Back
Ylös Bottom