Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Seuraavaksi ajattelin käydä kattelemas semmosen villapaidan millä saa NAISta.

- - - Updated - - -

Loma hyötykäyttöön.

Ei siinä kauaa "nokka tuhise" ku Mies on asialla.

No ei kyllä, vaikka joskus toivoisi, että etes vähän kauemmin "tuhisisi". "Nokka". Jos tiedät mitä tarkoitan...

- - - Updated - - -

Saatanan nettikauppa ei hyväksy mun uuden kortin numeroa. Nyt jäi Joe Bonamassan uus levy tilaamati. Mutta vain hetkellisesti.

Enemmän pitäis olla paljaita tissejä arkipäivissä. Hmm, pitäsköhän mun laittaa aloite sähköpostilla kaikille töissä, aiheesta yläosaton torjantai. Joo, mä laitan.
Eikö sulle mikään riitä.
tumblr_ncyu98lttm1tnz9bbo1_400.gif

Lupauduin metsästysoppaaksi parille saksalaiselle. Säätiedoitus lupaa reipasta sadetta, lintukannat on meilläpäin alimmillaan minun aikana ja jotain siansaksan tapaista olen änkyttänyt viimeksi neljä vuotta sitten Namibiassa.

Koossa on jälleen kaikki onnistumisen elementit :D

Hyvin se menee, jätät vaan ne heilahduskäsitervehdykset tekemättä.

No nyt on pyöreyttä ja pulleutta, jonka voi toimittaa vain asiaankuuluvalla asijantuntijuudella tissitieteiden asiantuntija.

- - - Updated - - -

Hypnoottista. Taidan lähteä tästä... Syömään.

Onpa täällä tänään paljon paljasta pintaa. Tää on taas tällanen päivä kun hirveen paljon juttuja täytyis tehdä, mutta mieluummin makaan sängylläni ja koitan sylkästä kattoon. Vielä ei oo osunu kun on niin saatanan korkea tää mun huone.

Opiskelun sijaan tein makaronilaatikkoa, paitsi ei meillä ollut tavallista makaronia. Laitoin täysjyvä capellineja, kai niin voi tehdä?
Väittäisin että ei voi. Vähän kuin laittaisit tortillatäytteet ruisleipään ja kutsuisit sitä torillaks. Makaronilaatikkoon laitetaan vaan tavallisia makaroneja, nyt ja aina.

Tänään taitaa olla maksalaatikkopäivä. Koska:tuntuu justiin nyt siltä etten jaksa lähtee ulkoruokintaan hernekeittopatojen ääreen.

Olen kyllä vähän huolestunut itsestäni!

Täällä oliko lihapullia ja muusia. Olen pettynyt.

- - - Updated - - -

Tänään taitaa olla maksalaatikkopäivä. Koska:tuntuu justiin nyt siltä etten jaksa lähtee ulkoruokintaan hernekeittopatojen ääreen.

Olen kyllä vähän huolestunut itsestäni!

Lomalla saa olla laiska.

Mutta silti! Jää hernekeitto väliin!

- - - Updated - - -

Ja ei muuten jää! Lähten välittömästi.

Mä söin mm. säilykedelffiiniä, kanaisaa pataa ja riisiä, heiniä, vettä, jälkkäriksi kahvi onely.

- - - Updated - - -

Lisäksi ruokalassa oli runsaasti silmänruokaa. Enkä tarkoita tippoja tms.

Täällä todellista potariruokaa. Kanaa ja riisiä höystettynä kukkakaalilla ja mitä nuo tuollaiset herneenpalot nyt ovatkaan.
Turvallisesti työpisteen ääressä nautittuna. Sosiaalisen elämän korvikkeena pakkis.

Työpisteen turvallisessa syleilyssä silmänruuastakin vastaa pakkis ja väittäisin, että ei suihkuhierontatissejä näe (monessa) työpaikkaruokalassa, joten työpiste voittaa jälleen.

edit.typotus

Back
Ylös Bottom