Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään on Vesa-Matin päivä.

[video=youtube_share;DHVBi3XBRYY]http://youtu.be/DHVBi3XBRYY[/video]

Kappas. Watsappiloisesta saa nykyään "last seen" merkinnän piiloon. Ei tarvi aiheuttaa kellekkään harmaita hiuksia, kun ei aina ehdi heti vastaan.

- - - Updated - - -

Ja jos vielä lähtis salille salille. Voimaileen voimaileen.

- - - Updated - - -

Sauna kyllä jää tänään välistä.

- - - Updated - - -

Ja iloiset Joyt.

Heräsinpä äkäisenä kuin ampiainen ku unessa joku oli pölliny autoni! :curs: Ja lisäksi unessa autoin jotakin mummoa syömään annostaan kannustamalla ja hän kyseli ikääni ja mainitsi luulleensa itse olevansa nuorempi kuin minä. :jahas:

Heräsinpä äkäisenä kuin ampiainen ku unessa joku oli pölliny autoni! :curs: Ja lisäksi unessa autoin jotakin mummoa syömään annostaan kannustamalla ja hän kyseli ikääni ja mainitsi luulleensa itse olevansa nuorempi kuin minä. :jahas:
Sun kannattaa kirjotella tähän ketjuun useamminkin, on sen verran sopivan sekasin jutut... :)

Saludoa pittää juua, mitähän siitä tulee

Mää taas näin unta jossa oli pakkismiitti jossain talossa. Kummallisinta oli että imuroin sähkökeskusta jossa oli sulakkeiden tilalla neljä leivosta. Ne kun oli imuroitu aloin imuroimaan makkaria, jossa Judis ja Santse katto sängystä tekkaria :D

maalaat niin paljon että sen on pakko tarkoittaa jotain muuta..

E: huomasitteko kursivoidun väli viivan?

maalaat niin paljon että sen on pakko tarkoittaa jotain muuta..

E: huomasitteko kursivoidun väli viivan?

Jos on kakskerroksine omakotitalo (vaikkakin pieni sellanen) maalattavana, ni kyllä sitä joutuu aika paljon oikeestikki maalaa. :D Yläkerta alkaa olee jo voiton puolella. Kaikki seinät&katto vedetty kerran, joten tänään viä osaan niistä toinen kerros ja sit voiki alkaa maalaa tehostelistoja ja lattiaa. Kyl se siittä! :D

Back
Ylös Bottom