Elsulla on hillopäivät.
Kyllä vain! Keittelen tänään myös omena-konjakkihilloa, mustikka-aroniahilloa sekä ruusunmarjahilloa... Oi että, sit sitä hilloa tursuaa ovista ja ikkunoista!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elsulla on hillopäivät.
Kyllä vain! Keittelen tänään myös omena-konjakkihilloa, mustikka-aroniahilloa sekä ruusunmarjahilloa... Oi että, sit sitä hilloa tursuaa ovista ja ikkunoista!
Joo... jos teet sen mun luona.
Vaikka en voi faktoja heittää tiskiin, niin uskon että kalastavat. Joo niin ne varmaan tekee.Kuinkas ne sielä Strömsaarella sitä ruokaa sitten hankkii?
Missä kride ja imp?
Sun kannattaa kirjotella tähän ketjuun useamminkin, on sen verran sopivan sekasin jutut...Heräsinpä äkäisenä kuin ampiainen ku unessa joku oli pölliny autoni! :curs: Ja lisäksi unessa autoin jotakin mummoa syömään annostaan kannustamalla ja hän kyseli ikääni ja mainitsi luulleensa itse olevansa nuorempi kuin minä. :jahas:

Sniffari kieltänyt?No eikö siitä Judiksesta nyt mihinkään muuhun ole, ku telkkarin kattomiseen? Santse ei taas ymmärtäny omaa parastaan.
Sniffari kieltänyt?
maalaat niin paljon että sen on pakko tarkoittaa jotain muuta..
E: huomasitteko kursivoidun väli viivan?