Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jalkatreenit, selkäkipuja jotka säteilee vasempaan jalkaan, väsynyttä boulderointia ja 4€ pizzaa sekä datausta hannibalin pyöriessä taustalla. Ei pidä ottaa tavaksi tällasta tuhlailua että saisi joskus sen pyöränki.

Taas alkaa pitkä yö odotella aamua, ja aamulla väsyttää kun klo 05.00 pitää herättää tytär että se kerkee koulu taksiin klo 06.05.

Nelivetomiehet täällä jo talvea orottelee. Määki odotan talvea, ettei tarttis enää ruohoa leikata. Lunta ei tuu kumminkaan ku yhen lykkäyksen verran, joten se ei haittaa. Sitäpaitti sitä lykättävää on pinta-alaltaan vähenmän.

Oli oikein rentouttava viikonloppu hei kuntit ja cuntit. Romppu imas perjantaina vähän luusafkaa, ja oli siitä asti ummessa eiliseen n. klo kymmeneen asti. Oli vähän huanona jo siinä. Ei auttanu peräruiskekaan. Viittä vaille tohtorinpakeillelähtöä se sitten kopsautti isoimman tulpan ulos. Myötätunnosta teki mieli vaniljasikari ilman vaniljan makua eli ihan tavallinen körssi imasta sen kunniaksi, mut emmä.

- - - Updated - - -

On muuten mukava harrastus tuo peräruiskeen antaminen koiralle, yhtä kivaa ku omien nenäkarvojen nyppiminen pinseteillä. Sitä aina sillälailla odottelee, että koska taas pääsee tekemään!

Mikä tää tämmönen päivä on? Odotin, että viimeisen parin päivän aikana kaikki olis muuttunu. Olisin yhtäkkiä ripped kondiksessa, mulle tarjottais joku johtajan virka ilman vastuuta överillä liksalla, mulla olis motivaatiota töihin jne. Olin niin varma tästä, että istuskelin viikonlopun vaan soffalla ja vedin sipsiä. Täsä sitä ny taas ollaan.

Jos Eurojackpotin voittaja luet tätä. Se on ihan sama onko sulla 58 vai 60 milliä. Voin siis ottaa itselleni 2 milliä siitä. Verot maksaisit sinä toki. Laita yv.

Minä voitin Eurojackpotissa. 7e. En tiedä mihin sen summan laitan.

Pitäisiköhän ostaa pyöräilykypärä. Meinasin jäädä auton alle, kun joku setä hurjasteli risteykseen. Se varmaan ajatteli, että ei sieltä ketään eilenkään tullut..

Minä voitin Eurojackpotissa. 7e. En tiedä mihin sen summan laitan.

Pitäisiköhän ostaa pyöräilykypärä. Meinasin jäädä auton alle, kun joku setä hurjasteli risteykseen. Se varmaan ajatteli, että ei sieltä ketään eilenkään tullut..

O-ou. Osta heijastimia koko rahalla.

- - - Updated - - -

Ja yks munkki. Yks munkki vaan, se riittää kyllä. Juuvittu.

Back
Ylös Bottom