Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sisäinen kelloni heittää pahasti. Nousin ylös puoli tuntia ennen herätys kellon soittoa ja heräsin 20min ennen herätyskellon soittoa. Nyt pyöritellään peukaloita siinä toivossa että ilmavirta nappaisi eurojackpotin voittajan rahat ja toisi ne minulle. Irma saa pitää omansa, mulle riittää miljoonat.

Jaha, tänään tuloo emäntä kotiin. Tarvii kai käydä ostaa hälle uus nivea ja keittiöön täysinäinen lotus embo, ettei tuu mitään kysymyksiä.

En eurojackpotista voittanut mitään, mut palkka tuli mikä on hyvä sillä ens kuun vuokra hoidettu kaapissa on sopivasti ruokaa pekonia raejuustoo kaurahiutaleita täys maitoo riisikakkuja jauhelihaa yms.. nii ehkä pitkästä aikaa vois tuhlata max. 50 johki turhempaan + ainaki kahteen riviin eurojackpottiin. Sain tänää myös hyvin aikaseks kaikkea näyttö on ens viikon perjantaina ja opinnäytetyön mahdollinen korjaus edessä sitten valmistun.

Jaha, tänään tuloo emäntä kotiin. Tarvii kai käydä ostaa hälle uus nivea ja keittiöön täysinäinen lotus embo, ettei tuu mitään kysymyksiä.

Onko NAISvaimosi kieltänyt sinulta itseitsesi koskettelun?

Onko NAISvaimosi kieltänyt sinulta itseitsesi koskettelun?

No eei. Ja tietää kyllä. Kuten tietää myös, että pistän rahaa betseihin. Ja että juon energiajuomia ja katton eh, hydrauliikka videoita (insinööri olen)

Mutta kertoisitko NAISpuoleisille oikeat määrät ja summat?

Kävin just firman nelivedolla Espoossa, ei näkyny voittajan näköstä hyypiötä.

Olisit ajanut hieman pidemmälle länteen ja hakenut muutamia A-tarvikkeita. Ja sitten toimittanut ne tänne keskiseen Suomeen.
Siinä olis päivä mennyt mukavasti virman autolla ajellessa. Kai se on sitten ihan ite lähettävä..

Missä on futher ja ygönen/kagonen vitsi?

Luennon aihe: ”Pikakiväärin historia 1800 –luvulta nykypäivään kansainvälisestä ja suomalaisesta näkökulmasta”

Meni sitten sekin ohi:jahas:

- - - Updated - - -

Olin kuulkaas ummessa ollutta koiraa käyttämässä kakil. Tuli suklaarakeita. Ja yks kökkö. Tarkempi analyysi YV:llä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Santsi ja Sniffari yksiä taivaanrannanmaalareita.

Santsi ja Sniffari yksiä taivaanrannanmaalareita.

Joo. Yrpäksi ja Illuksi myös kutsuttu.

- - - Updated - - -

Mulla on muuten aidan maalaus vielä in progress. Santsi vois mielestäni tulla maalaamaan sitä.

- - - Updated - - -

Ei oo enää edes sataa metriä jäljellä.

Romanttinen ulostee yksin, kolmella kupilla, yhtellä kynttelillä.

image.webp

Pitäis kans maalata yhdet ovenkarmit huomenna kertaalleen. Miks kaikki maalaa just nyt, samaan aikaan! Vessan katto myös listottaa jaa jaa sit nostaa ovi paikalleen, niin kehtaa istahtaa hotellihelpotuksen jakkaralle. Ai niin, sekin on keskellä olohuonetta. Senkin sais asentaa takas ja kytkee vedet päälle, niin kehtaa asioida. Kaikkee sais paitsi tuorretta pullaa ja kahvetta!

Back
Ylös Bottom