Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olenko nyt virallisesti tullut vanhaksi? Kyllä mä ny yleensä perjantainajapoikamiehenä oon jaksanu piipahtamassa kapakassa, terveydeksi.

- - - Updated - - -

Tonnikala, jauheliha, ananas. 4/5
Tropicana con tonfisk i olja. Hyvä maku.
Eiku mikä sw on...tropicana on kinkulla.

Kuinka hyvä se panoneule muuten oli? Melkein sai?

Tänää tuli maalattua muuria 4h. Ehkä helpommallaki pääsis jos ei olis nii pirun tarkka ja muuri vanhaa röpyliäistä tiiltä :D ai vittu siitä tulee HIENO... Koko kämpästä. Aamulla puntille ja sitte takas projektin kimppuu! :)

Raksa-Santsi vois hoitaa täälläki pari hionta- ja maalaushommaa kun itse ei ikinä jaksa. Saat sitten koneella kirjoitetun urakkatodistuksen ja kunnon pätkän mustaamakkaraa kotiinviemisiksi. Tai voi sen matkallaki syödä.

Kaffetta on, mut kaljasta en oikein tiedä kannattaako...
[video=youtube_share;JG3SwKMurAw]http://youtu.be/JG3SwKMurAw?t=40s[/video]

E: prkl miks toii start time 0:40 ei vaa toimi kaikilla...

Oi,oi! 3viikkoa totaalista salitaukoa, ja tänään pääsee vetämään kevyttä jumppaa. Lisää läskiä vois käydä hommaamassa burgerkingistä, kun sellanenkin on ilmeisesti Turkuun avattu...

image.webp

Kuntit!

Mullon ny ruakis. Kohta bodausta käsipainoilla, sitten jalkapalloa telkkarista ja vähän antifitness-ruokaa. Söin myös eilen kolme lättyä kermiksellä ja mansikkahillolla. Oli hyvää, mut kylkiä alko heti pisteleen, ku läski teki tilaa itelleen. Mitkäs ne MIEShillä sit on?

Mää levitin just rim greasee sormella aika paksulti tuohon hengitysaukon reunoille. Joo meinaan ja sen jälkeen testiajot. Kyllä jopo keuli ja aika murinaa kuulu takarööristä, paukauttikin pari kertaa.

On se moottoripyöräily sit kivvee. Lähdenpä käymään vielä sumpilla eli vähän pidemmällä lenkillä noilla katugummeilla. Huomenna saakin sit vaihtaa taas nappulat alle. Aika jumppaa, sanon mä.

Back
Ylös Bottom