Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hifi-tsetse-perskärpänen on puraissut minua kanjonin vierustaan. Saatana, tätä valinnanvaikeutta. Pääasiassa vaikeudet aiheuttaa projektikohtaiset likviditeettiongelmat.

Sanoi vain, vai käyttikö oikein testeissä?

:D

En tiedä onko sillä väliä, sillä äiti ei ehkä ole itse ihan normaali. Tosin kaikki minulle tehdyt testit ovat osoittaneet vain ominaisuuksia, ei vikoja!

- - - Updated - - -

Hifi-tsetse-perskärpänen on puraissut minua kanjonin vierustaan. Saatana, tätä valinnanvaikeutta. Pääasiassa vaikeudet aiheuttaa projektikohtaiset likviditeettiongelmat.

Mitä sulla on kiikarissa?

Mitä sulla on kiikarissa?

Jokin nykyistä parempi järjestely musiikinkuunteluun ja telkkarin äänentoistoon. Tee-se-ite-jumalauta-henkisenä ihmisenä kaiuttimet ajattelin raapasta ite. Ehkä myös vahvaimen, mutta. Eilen sain pääni pyörälle surffailemalla vaihtoehtojen maailmassa. Joten enää vahvistinasia ei olekaan selvää. Tällä hetkellä olen taipumassa johonkin etulliseen trankkuvahvariin siksi aikaa, että saan päätettyä putkivahvistimelta vaatimani ominaisuudet. Ja lisäks vähän taustatietoa eri vaihtoehdoista. Kun tuon trankkukoneen voi heittää sitten vaikka verkonpainoksi, mutta tähän hätään tarttis saada jo rokäänroll ilmoille. Nyt sitä joutuu kuunteleen Logitechin 2.1 järjestelmän ja tietokoneen emolevyyn integroidun raibelsson-äänikortin kautta.

Sen verran otin jo ensiaskeleita eilen, että ostin uuden telkkarin. Ei puutu enää ku loput.

Tänään olen oppinut että on hyvä että naisille tehdään peittäviäkin vaatteita, mutta välillä ne päätyvät väärille henkilöille.

Tee-se-ite-jumalauta-henkisenä ihmisenä

Teetkö omasta päästä vai onko internetistä katsottu tarkat piirustukset, jotta: sointi on täydellinen. Mä en kyllä itte osaisi tehdä niin hyviä, että ne mulle kelpais.

Hifi-lehdessä oli aikanaan elektrostaattisten kaiuttimien rakennusohjeet. Siinä sitä oli kuulkaa mielipuolista hommaa. Kannattaa ryhtyä jos on liikaa aikaa eikä lainkaan tervettä järkeä.

Teetkö omasta päästä vai onko internetistä katsottu tarkat piirustukset, jotta: sointi on täydellinen. Mä en kyllä itte osaisi tehdä niin hyviä, että ne mulle kelpais.

En tee omasta päästä, on niin vähän materiaalia! Ja vaikka ihmisluu ei ole uhanalaista. Internetin ohjeilla mennään. Totennäköisesti äänenlaatu riittää vähäksi aikaa, kun on vähemmän hyvään tottunut.

- - - Updated - - -

Ja mää kyllä osaan. Olenhan kädellinen.

Arvatkaas kuntit mitä?! Mulla alkaa klo16 vuoden 2014 palaveri nro.2.

Viimeisen puolenvuoden lähes jatkuvakestoinen olotilani:

Lazy-Cat-Loves-To-Sleep.webp

jatkuu tänäänkin.

Meillä meni tänään kuusi tuntia yhden sorsan reppuun saamiseen. Ikinä ei ole tuollaista haavakkoa nähty, se sukelteli pitkin järveä kuin hauki koirat perässä. Kolmen ja puolen tunnin jälkeen oli jo toinen koira menossa, kun lähettiin välillä syömään. Vajaan parin tunnin tauon aikana se oli sitten noussut vesirajasta kaislikkoon ja sieltä sitten lopulta koira sen kaivoi esille.

Sitä olis tuossa(kin) tilanteessa aika kädetön ilman noita nelijalkaisia adjutantteja.
Kävin eilen hetken kuuntelemassa hirvihaukkua, veljeni nuori koira lähtee nyt ekaa syksyä jahtiin ja on vähän reenailleet. Viikko sitten lauantaina oli louskuttanut vasallista 18h putkeen, ja eilen oli pitänyt haukussa 9h kun kävin, en sitten tullut kyselleeksi tuliko kuinka pitkä ilta:D
Tuollaisen jälkeen koira on yleensä seuraavana päivänä melko hissukseen.

- - - Updated - - -

Hifi-lehdessä oli aikanaan elektrostaattisten kaiuttimien rakennusohjeet. Siinä sitä oli kuulkaa mielipuolista hommaa. Kannattaa ryhtyä jos on liikaa aikaa eikä lainkaan tervettä järkeä.

Kuulostaa yhtä viksulta hommalta kuin traktorin virittäminen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä sain uuden työpaikan ja pääsen muuttamaan joskus reilun kuukauden päästä, tai viimeistään lokakuun lopulla. Riippuu miten saan uuden kämpän ja miten sairasloma sijoittuu. Mutta kyllä on vaan hyvä fiilis :)

Oonkohan mä tulossa vanhaksi. 5min istunu sohvalla eikä yhtää huvittaisi lähtee #ulostee

- - - Updated - - -

Jos kokeilis ruokailla ensin.

Iski #ulostee kammo. Kävinkin vain kävelyllä.

Kuvailin ajankuluksi "instagram" kuvia.

mm. kusilaari, pellolla.

image.webp

Työnhaku on muuten tosi perseestä. Pitäs duunata joku cv, pitäs olla todistuksia ja pitäs ymmärtää mitä ihmettä niissä ilmotuksissa lukee

Back
Ylös Bottom