Hifi-tsetse-perskärpänen on puraissut minua kanjonin vierustaan. Saatana, tätä valinnanvaikeutta. Pääasiassa vaikeudet aiheuttaa projektikohtaiset likviditeettiongelmat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoi vain, vai käyttikö oikein testeissä?
:D
Hifi-tsetse-perskärpänen on puraissut minua kanjonin vierustaan. Saatana, tätä valinnanvaikeutta. Pääasiassa vaikeudet aiheuttaa projektikohtaiset likviditeettiongelmat.
Mitä sulla on kiikarissa?
Soititko unessa Seiskaan?Näin oikein metkaa unta. Siinä eräs punttimimmi kertoi minulle harrastaneensa seksiä Morgan Freemanin kanssa.
Tee-se-ite-jumalauta-henkisenä ihmisenä
Teetkö omasta päästä vai onko internetistä katsottu tarkat piirustukset, jotta: sointi on täydellinen. Mä en kyllä itte osaisi tehdä niin hyviä, että ne mulle kelpais.
Kokkeilepa siirtyskö se näläkä lootalla Aino-pläädelöä?Hmm... huomasin juuri että minulla on nälkä. Pitäisikö asialle tehdä jotain vai antaa olla?
Meillä meni tänään kuusi tuntia yhden sorsan reppuun saamiseen. Ikinä ei ole tuollaista haavakkoa nähty, se sukelteli pitkin järveä kuin hauki koirat perässä. Kolmen ja puolen tunnin jälkeen oli jo toinen koira menossa, kun lähettiin välillä syömään. Vajaan parin tunnin tauon aikana se oli sitten noussut vesirajasta kaislikkoon ja sieltä sitten lopulta koira sen kaivoi esille.
Hifi-lehdessä oli aikanaan elektrostaattisten kaiuttimien rakennusohjeet. Siinä sitä oli kuulkaa mielipuolista hommaa. Kannattaa ryhtyä jos on liikaa aikaa eikä lainkaan tervettä järkeä.
Erittäin hyvä idea siskoseni! Tosin näin alkupaloiksi vetäsin vähän joogurthia sekä mueslia, mutta pitäähän sitä jälkkäri ollaKokkeilepa siirtyskö se näläkä lootalla Aino-pläädelöä?