Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko se hyvä? Pitäis tiskatakki!

No en mä ny tiedä onko se niin hyvä, ku munki pitää siivota.

Irmalla on kyllä hyvä maku, noinniinku NAISeks. Seks. Böög.

Se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että musiikki on mun suuri rakkaus. Ollu pienestä asti. Ekat keikkamuistotkin jo on lapsuudesta Seinäjoen raviradalta, ku olin ihan eturivis kattoos Tony Montanaa, siinä oli poijjaat komia mies... ainaki 6v Irman mielestä. Sain nimmarikortinki.

Pitäisköhän sitä repästä ja ottaa vähän jäätelöäkin kippoon. Oon mä kuitenkin vähän siivonnutkin :)

accordingtodevin-comics-marathon-girls-783676.webp

Apua, olen naisten vaateliikkeen sovitusosastolla! Täällä ei edes netti toimi kunnolla.

Oltiin muuten Kairan kans viimeyönä ratakelkkailemassa. Parikelkkailua se oli, en muista voitettiinko, kun mun piti kiivetä mäkeä ylös huteria rappusia ja sitten puristaa iso finni ottasta.

Oltiin muuten Kairan kans viimeyönä ratakelkkailemassa. Parikelkkailua se oli, en muista voitettiinko, kun mun piti kiivetä mäkeä ylös huteria rappusia ja sitten puristaa iso finni ottasta.
Tuohon sisältyy nyt jotain symboliikkaa, ihan tuota loppua myöten..

Ai me on sellaisissa hommissa oltu. Jännää, ku mä muistan olleeni paljussa ja saunassa koko illan ja osan yötäki. Ainoo parihomma oli kun joku istu paljussa syliin. Mutta mistä sitä tietää vaikka nukkumaanmenon jälkeen ois vahingossa eksyny parikelkkailuunkin!

Raportti

Tehty:
-pensasaidat leikattu
-suihkussa käyty
-kaupassa käyty

Tekemättä
-tiskit tiskaamatta
-ulosteellä käymättä

Tekemättä
-tiskaus
-lattian pesu

Ois muuten fiksua keskittää toi tiskihomma, jokainen tois tiskinsä vaikka Tampereelle ja siellä joku tiskais kaikki kerralla tehokkaasti.

Back
Ylös Bottom