Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hahaa, viime perjantaina tuli, kyllä nyt kelpaa! Samaan aikaan ihmettelen minne kauniit naiset ovat kadonneet, ennen niitä näki joka kulman takana :D

- - - Updated - - -

Ootkos muuten joutunut väistelemään luoteja/hauleja metsäkeikalla, epämiellyttävää hommaa.

Mulle lottovoitto niin ostan 43 miljoonaa jääkaappia.

- - - Updated - - -

Eiku 43 jääkaappia ja miljoona neitsyttä.

- - - Updated - - -

Onko maailmassa edes miljoonaa neitsyttä?

Hahaa, viime perjantaina tuli, kyllä nyt kelpaa! Samaan aikaan ihmettelen minne kauniit naiset ovat kadonneet, ennen niitä näki joka kulman takana :D

- - - Updated - - -

Ootkos muuten joutunut väistelemään luoteja/hauleja metsäkeikalla, epämiellyttävää hommaa.

Niin se naapurinkin oli "ei saatana":D

En ainakaan muista että tuollaiseen olisin joutunut. Haulit nyt on vähän sama kuin raekuuro, isompia murkuloita kannattaa jo väistää.

matrix.gif

Kerran piti luoteja lähteä pakoon, ei joku snaipperi ollut oikein perillä turvallisesta ampumasektorista kun rupesi teeriparvea tikkaamaan, oltiin parven takana nousevassa rinteessä itse, heh. Haulit ei tosiaan ole kovin ihmeellisiä, joskus lähdetään vastakkain kulkemaan ja motittamaan jotain minkä jäljille ollaan päästy ja sovitaan että ammutaan vain ylöspäin. Vähän kokeneemmalla jengillä toki :D

Joo, oikein hyvä tuo on. Vaikka sanoin jo tämän eilen niin ei se Aro mikään Peter ole. Tiesittekö muuten, että olen suuri fani.

Älkää olko illalla noin akressiivisia. Nyt täytyy jo rauhoittua yöpuulle.

[video=youtube_share;0IrTUI1owLg]http://youtu.be/0IrTUI1owLg[/video]

Olin kuulkaas tänään niin hurja että päätin aloittaa suurin piirtein viikon mittaisen kesäloman. Toisen tai kolmannen tänä kesänä. Vaikka syksyä eletään. Enää yksi sähköposti ja sitte oon hetken vapaana, mutta en villinä. Ihan rauhallisesti taidan elää.

- - - Updated - - -

Ainiin ja hereillä olen ollut melkein kahdeksan tuntia.

Updated - - -[/SIZE][/COLOR]

Onko maailmassa edes miljoonaa neitsyttä?[/QUOTE]

En ole ikinä ymmärtänyt, miksi neitsyys menetetään. Samalla tavalla voisi puhua siitä, kuinka menetin lukutaidottomuuden tai uimataidottomuuden. Elämä olisi vain pelkkää menettämistä, jos jokainen uusi taito/kokemus miellettäisiin negaation kautta eikä jonain positiivisena uuden asian oppimisensa. Harmi vain, että monet tuppaavat jäämään tikkukirjain- ja tavausasteelle seksuaalisuuden ilmentämisessä. Kannattaisi perehtyä asiaan hieman syvemmin ja laaja-alaisemmin. Sensuaalisuuden ja erotiikan alalla voi kokea aina uutta ja ihastuttavaa.

Marttyyrikuoleman kokevat jihadistit ehkä pettyvät paratiisin porteilla, jos vastassa on vaan tietokonenörttejä ja peräkammarinpoikia.

Tuli muuten maanantaina 4 viikkoa täyteen meikittä. Tai no kahdesti olen vähän silmiä meikannut, meni ehkä yhteensä 2 minuuttia. Ihmeen hyvin olen pärjännyt. Jotenkin näyttää parhaalta ihan vaan lenkin jälkeen kun on luonnollista väriä kasvoissa ja hyvä fiilis :)

Tuli muuten maanantaina 4 viikkoa täyteen meikittä. Tai no kahdesti olen vähän silmiä meikannut, meni ehkä yhteensä 2 minuuttia. Ihmeen hyvin olen pärjännyt. Jotenkin näyttää parhaalta ihan vaan lenkin jälkeen kun on luonnollista väriä kasvoissa ja hyvä fiilis :)
Kai me kuvia saadaa? :)

Back
Ylös Bottom