Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta hammaslääkäriin :(

Onnea matkaan!

10525809_2e00_1024x2000.webp

Avaimet sun kiesiin

- - - Updated - - -

Kävin muuten lekurilla joka totes megakramppijäykkyyden. Vetäsin relaksantteja eilen ehtoolla ja voi veljet mitä nappeja oli.

Ens viikolla vasta.

Ei pelota, koska:

Olen syönyt riittävästi jenkkiä, ja ollut ahkera hampaidenpesijä.

Minäkin olen, eikä auta. Viimeksi ei ollut reikiä. Yksi paikka on mun mielestä huonosti. En mä tiedä mikä siinä on, mitkään tatuoinnit ei ole tuntuneet niin hirveiltä tehdä kuin hammaslääkäri, eikä mitkään muutkaan toimenpiteet.

Kävin muuten lekurilla joka totes megakramppijäykkyyden. Vetäsin relaksantteja eilen ehtoolla ja voi veljet mitä nappeja oli.

Oliko niin voi veljät nappeja, että niissä tehdyssä liemessä keitetty kova munakin olis löysä, muna? Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.

- - - Updated - - -

Minäkin olen, eikä auta. Viimeksi ei ollut reikiä. Yksi paikka on mun mielestä huonosti. En mä tiedä mikä siinä on, mitkään tatuoinnit ei ole tuntuneet niin hirveiltä tehdä kuin hammaslääkäri, eikä mitkään muutkaan toimenpiteet.

Joo ei se kivaa ole mutta en silti uskalla olla sielä käymättä eli joka vuosi pitää piipahtaa makaamassa ja hikoilemassa. Kokovaratalojäykkänä, luonnollisesti.
Lisäksi, hammaslääkärittärelläni on laserpora, eli luulen että seuraavan kerran ku ja jos tarvii joskus porata se ei satu.

Oliko niin voi veljät nappeja, että niissä tehdyssä liemessä keitetty kova munakin olis löysä, muna? Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.

No joo, ehtoolla kun pari nappas niin iski armoton väsy. Hyvä että sänkyyn ehti, ettei nukahtanu matkalla. Ja muotoiltakoon asia niin, että eka aamu sitten ala-asteen kun ei ollu this is spartaa aamulla. Rektumin mahdollinen relaxoituminen jännitti myös.

- - - Updated - - -

Armoton jänkyttäminen käynnissä. Olin eilenkin ilman!

Jänkyttäminen :o twiittaat pakkikselle kesken jänkyttämisen.

Mä en oo jänkyttäny tänään.
Mutta kiitos Irma, että muistutit ehkäisyn tarpeellisuudesta, nappasin heti kumin käyttöön itsekin. Kyllähän se sitten jälkeenpäin lääkärissä harmittaisi selitellä, ettei mulle aikaisemmin ole näin käynyt, ja taas kävi.

Työkuviot vanhassa duunissa setvitty rahahommia ym myöten. Tasan 16 työpäivää jäljellä ja sitten se on siinä, reilu 7 vuotta. Nyt jos kävis hyvä tuuri ja sais "vakipaikan" heti, jäis aika kiva nippu rahaa taskuun :)

No joo, itse asiassa joku 4 tonnia onkin jo budjetoitu :D Mut niillä lopuillakin elelis ihan kivasti ja tekis vaikka mitä. Just laskin, et veroprossa pompsahti yli 40% loppuvuodeksi.

Back
Ylös Bottom