Edellä esitettyjen viestien perusteella voimme havaita, että naiset ovat sekaisin. Onkohan nyt se aika vuodesta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edellä esitettyjen viestien perusteella voimme havaita, että naiset ovat sekaisin. Onkohan nyt se aika vuodesta?
Pimppi
äiree.
Kohta
Tuliko ne hotkittua eilen munkkien ohessa. Kai niissä oli ainakin se avainmerkki kyljessä..
Tarkoitatko?
Ens viikolla vasta.
Ei pelota, koska:
Olen syönyt riittävästi jenkkiä, ja ollut ahkera hampaidenpesijä.
Itellä oli sama juttu kesällä, joka pv töihi eikä mitää oikeet tekemistä... iha perseest pidemmä päälle.en koskaan enää valita, että töissä on liian vähän tekemistä...
2½ päivää istunut koneen ääressä etsimässä netistä luettavaa..
Nyt ois vähän nälkä.
Kävin muuten lekurilla joka totes megakramppijäykkyyden. Vetäsin relaksantteja eilen ehtoolla ja voi veljet mitä nappeja oli.
Minäkin olen, eikä auta. Viimeksi ei ollut reikiä. Yksi paikka on mun mielestä huonosti. En mä tiedä mikä siinä on, mitkään tatuoinnit ei ole tuntuneet niin hirveiltä tehdä kuin hammaslääkäri, eikä mitkään muutkaan toimenpiteet.
Juo maitoa. Kupista. Vai mitä ne kisulit nykyään syö? Lipittää.
Oliko niin voi veljät nappeja, että niissä tehdyssä liemessä keitetty kova munakin olis löysä, muna? Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.
Armoton jänkyttäminen käynnissä. Olin eilenkin ilman!