Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä mieltä Mike on siitä, ettei PlayStation 4:lle eikä Xbox Onelle tulevissa NHL 15 -versioissa ole mukana EASHL-pelimuotoa? Tuleeko peli silti hankittua PS4:lle? Ymmärtääkseni melko paljon olet jauhanut kyseistä pelimuotoa Xbox 360:n puolella.

Eikö sullakin pitäis nyt tuo partakin kasvaa kun on se korvaushoito päällä?
Et kai sä nyt noin tyhmä sentään ole? Hä? Vittu mikä kysymys.

Pitikös sun ottaa kuvia itsestäs tilaamallasi Bane-maskilla? Vai etkö tilannutkaan.. Vai hourinko
Se oli aivan susipaska maski, halvalla ei saa hyvää.

Mike: onnistuisko mulle nickin vaihto?
Mailia kiitos.

Mitä mieltä Mike on siitä, ettei PlayStation 4:lle eikä Xbox Onelle tulevissa NHL 15 -versioissa ole mukana EASHL-pelimuotoa? Tuleeko peli silti hankittua PS4:lle? Ymmärtääkseni melko paljon olet jauhanut kyseistä pelimuotoa Xbox 360:n puolella.
Änäriketjussa keskustelua tosta jo, enkä aio ostaa. ISO virhe EA:lta, mutta ei mikään ylläri.

Kaikenlaista :D
Mitä jos sanoisin sulle, että sillä mun 50e myllyllä tulee täydellisen tasasta jauhetta (oikean puoleinen). Vai väitätkö, että tiedät paremmin sieltä 500km päästä kuin minä, joka päivittäin sillä jauhaa?
Huonojakin myllyjä on ja olen käyttänyt mm. toista vanhempaa terämyllyä ja sillä kyllä tuli todella epätasaista.

Hyvä kun osotit tuon ja ikäänkuin vahvistit sanomani, että MINUN myllyni on MAAILMAN PARAS.

Myöskin tuo "alusta saakka epätasaista", mistä sä ton vetäsit?

Se että ite tykkäät ostaa hinnan perusteella söpöä designea ei poista sitä faktaa että muutamalla kympillä saa nykyään toimivan myllyn joka jauhaa siististi. Älä siis viitti jauhaa paskaa. :) Kaikki saa ostaa mitä haluaa, mutta mulla oli ajatuksena osoittaa myllyn (ensiostajalle?), että ei pyörivään terään tarvitse 200e sijottaa vaan halvemmallakin pääsee jos niin haluaa.

:face:

Sanotaan nyt näin lyhyesti: olet totaalisesti kujalla kahvin keittämisen jalosta taidosta ja siihen tarvittavien laitteiden laadusta ja/tai tarpeellisuudesta..

Pidemmällä tavalla: On varmasti totta että tuollaisella halvalla pölyä ja roskaa tekevällä leikkurilla saa kivasti jauhettua juhlamokka papuja mokkamasteriin "tasaisesti" ja maku voi olla parempi kuin valmisjauheella, mutta kun aletaan yhtään parempaa papua jauhamaan espressoksi edes perustason rancilio silvialla keitettäväksi niin se 250€ myllyyn ei ole alkuunkaan liikaa vaan enemmänkin päinvastoin. Kahviharrastuksen ensimmäisiä asioita on kunnon mylly ettei niitä papuja pilata, sitten vasta katotaan niitä keittimiä.. Hyvä mylly ja huono keitin on toimivampi kombo laadukkaan espresson valuttamiseksi kuin huono mylly ja hyvä keitin..

Suosittelen oikeasti tutustumaan asioihin, harrastamaan niitä ja tutkimaan sekä kokemaan juttuja ennenkuin alkaa ihmisille vittuilemaan rahastamisista ja kirjoittelemaan suoraan sanottuna paskaa netin palstoilla vain trollaamisen ilosta..

Joidenkin mielestä se four roses nimellä myytävä alkoholijuomakin on viski. Tai siis onhan se, mutta ei kovin hyvä. Sama sulla. Onhan se DeLonghi kahvimylly, ei vaan kovin hyvä sellainen..

Mikelle kyssäri ettei mee ihan offtopiciksi: Harrastekuvaajalle linssiä jos yks on perusjärkkärin kitissä tullu 18-55? Ei urheilukuvaamista vaan perusjuttuja, ihmisiä, luontoa ja tilannekuvia.. Millaisia kannattais hankkia kaveriks. Pari erilaista lisäksi, mutta millaisia..

Mikelle kyssäri ettei mee ihan offtopiciksi: Harrastekuvaajalle linssiä jos yks on perusjärkkärin kitissä tullu 18-55? Ei urheilukuvaamista vaan perusjuttuja, ihmisiä, luontoa ja tilannekuvia.. Millaisia kannattais hankkia kaveriks. Pari erilaista lisäksi, mutta millaisia..
Se kittilinssi on kameran mukana aina siksi, että sillä kameralla voi ottaa kuvan, mutta laadullisesti se on aivan kamala. Yleislasiksi 24-70/2.8 on melkoisen loistava, mutta se sitten maksaakin jo päälle tonnin. Laseissa ehdottomasti kannattaa bongailla käytettyjä, ne kun ei juuri miksikään mene käytössä. Kiintee 50mm taas on reilusti rajoitteisempi, mutta yksi laadukkaampia laseja hintaa tuijotellessa ja siinä on valovoimaakin.

Mukavs lueskella tätä ketjua. Oon aina sieltä täältä avannut jonku sivun ketjusta ja sieltä ei tätä kysymystä tullut vastaan. Eli millainen suhde sulla on vanhempiisi ja sisaruksiisi mikäli sikäli sulla sisaruksia on?

Miten sun ja Peterin yhteisprojektit sai alkunsa? Millon ja miten ootte tutustunu ja miten päädyitte reenaamaan yhdessä?
Peter tuli silloin pari vuotta sitten Mayorille jonkun treenin vetämään, niin menin morjestaan ja jutteleen bodaukseen siirtymisestä. Siitä sit kahvilla käytiin ja kelattiin, että vedetään kimpassa joku treeni.

Mitähän järkeä sinne olisi mennä vajailla höyryillä isoja poikia vastaan? Kiinnostus muutenkin heikkoa niin tuskin jumbosijat motivoi.

Kuvat nyt on kuvia mitä täällä olen nähnyt mutta malli on ihan tyylikäs ja ihan hyvät mahkut vois olla vaikka klassikissa tai muutaman vuoden kunnon panostuksella body lavoilla jos kondis kehittyy samalla tahdilla,mutta jos kiinnostusta ei ole niin ei ole.

Back
Ylös Bottom