Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saatana mitään Mersua, Ladalla ajaa tasaisesti, kaikella sitä rahastetaankin.Ei saamari ny mitää 200e myllyjä :D Itellä on DeLonghi KG49 mylly jonku 50e ja en voi kuvitella että paremmin voisi joku jauhaa. Todella tasaista tulee. Siihen kaveriks moccamaster. Kaikella sitä rahastetaanki....
Mullon yksi ihan kiva, kaveri toi jenkeistä old school Mikki-mukin.onksul mike jotain hienoja tsufeemukeja? laita kuvia jos on? täältä löytys hieno FDNY ja Jurassic Park mukit.
Nikotiinin ei pitäisi vaikuttaa mitenkään heikentävästi noissa lajeissa.Ei morjes mihin mää heitin ton kyssärin... Hope so tulee nyt eli:
Mielipide nuuskasta yleiseen suorituskykyyn? Onko huono pahe esim. pyöräilyyn ja salille?
Osta vaikka vaikka tonnin ovenkahva, kivalta sillä tuntuu avata ovea sen 0,5sec kun sitä käytetään. Kunhan sanot että se ei ole rahastusta, se ei ole sitä.Ei saatana mitään Mersua, Ladalla ajaa tasaisesti, kaikella sitä rahastetaankin.
Rahastus on pakottaa ihmiset ostamaan jotain tavalla tai toisella. Laadukkaan laitteen valmistaminen ei ole rahastusta kun sitä ei ole pakko ostaa. Myllyissä on eroa, sä et vain tajua sitä. Terissä ja tekniikassa on eroa. Toiset jauhaa epätasaisesti teristä johtuen.Osta vaikka vaikka tonnin ovenkahva, kivalta sillä tuntuu avata ovea sen 0,5sec kun sitä käytetään. Kunhan sanot että se ei ole rahastusta, se ei ole sitä.
Rahastus on pakottaa ihmiset ostamaan jotain tavalla tai toisella. Laadukkaan laitteen valmistaminen ei ole rahastusta kun sitä ei ole pakko ostaa. Myllyissä on eroa, sä et vain tajua sitä. Terissä ja tekniikassa on eroa. Toiset jauhaa epätasaisesti teristä johtuen.
Siinä sulle vähän faktaa jauhatuksesta.
What's the Difference Between a Burr Grinder and Blade Grinder? ? Smart Coffee for Regular Joes | The Kitchn
![]()
![]()
![]()
Ja sulla on toi paska blade grinder, joka paukuttaa pavuista epätasaisen kokoisia palasia. Halvalla ei vain saa hyvää, eikä parempi ole rahastusta, se on parempi. Mut voidaan me leikkiä, että sun mylly on maailman paras ja toisen paremman tekniikan jauhajat rahastusta. Pistät 150 euroa enemmän rahaa ja sulla on parempi mylly, joka kestää 10 vuotta kun sun halpa paska jauhaa kuraa jo kahden vuoden jälkeen ja alusta saakka epätasaista. Sit voit miettiä kuka rahastaa ja ketä.
Seuraavaksi varmaan väität, että pavuissakaan ei ole mitään eroa, että kaikki kalliimmat on rahastusta ja Gevalia on ihan yhtä hyvää, josta päästään taas tonnin ovenkahvaan.
Ei nyt millään pahalla, mutta olet väärässä.
Kaikki saa ostaa mitä haluaa, mutta mulla oli ajatuksena osoittaa myllyn (ensiostajalle?), että ei pyörivään terään tarvitse 200e sijottaa vaan halvemmallakin pääsee jos niin haluaa.Riita poikki ja Mike ja ertsi jauhavat papunsa omilla koneillansa ja pistävät tänne kuvan jonka jälkeen voivat sitten itse tehdä johtopäätöksensä :D
Et sitten osannut lukea antamaani infopakettia. En voi sille mitään jos ei vain mene perille. Noi teräperusteiset eivät vain jauha tasaisesti, piste. Ja tottakai kaikessa pääsee halvemmalla, mutta halvempi hyvin monasti on myös huonompi. Lopeta siis trollaaminen kun kaikki(paitsi sinä) näkee viestistäni sen faktan, että halvemmat blade-myllyt nyt vain jauhaa epätasaista.Kaikenlaista :D
Mitä jos sanoisin sulle, että sillä mun 50e myllyllä tulee täydellisen tasasta jauhetta (oikean puoleinen). Vai väitätkö, että tiedät paremmin sieltä 500km päästä kuin minä, joka päivittäin sillä jauhaa?
Huonojakin myllyjä on ja olen käyttänyt mm. toista vanhempaa terämyllyä ja sillä kyllä tuli todella epätasaista.
Hyvä kun osotit tuon ja ikäänkuin vahvistit sanomani, että MINUN myllyni on MAAILMAN PARAS.
Myöskin tuo "alusta saakka epätasaista", mistä sä ton vetäsit?
Se että ite tykkäät ostaa hinnan perusteella söpöä designea ei poista sitä faktaa että muutamalla kympillä saa nykyään toimivan myllyn joka jauhaa siististi. Älä siis viitti jauhaa paskaa.Kaikki saa ostaa mitä haluaa, mutta mulla oli ajatuksena osoittaa myllyn (ensiostajalle?), että ei pyörivään terään tarvitse 200e sijottaa vaan halvemmallakin pääsee jos niin haluaa.
On mulla ollut välillä jotain partaa, mutta en kyllä kamalasti pidä.Heräsin aamulla ja mietin, että onkohan Mike koskaan kasvattanut partaa/aikooko kasvattaa? Joten siinä kysymys.
On mulla ollut välillä jotain partaa, mutta en kyllä kamalasti pidä.