Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Minkälainen kotiteatteri setti/Viihdekeskus löytyy olohuoneesta? Eilen julkastussa Wlogissa oli puhe ratista ja polkimista, mitä löytyy?
Olkkarissa on 5xAmphion Helium + Impact 400 subi. Niitä ajelee Maranz SR5004. Telkkarina Sonyn 65 tuuman 4K uber töllö.

En ole vielä pleikalle hommannut rattia ja polkimia kun ei ole ajopelejä, mutta kun Drive club tulee, niin hommaan heti tämän ja siihen kunnon polkimet ja ratin.

rs1-m4a-full-motion-simulator-white02-900x900.jpg

Moro Mike!!

Kokeiliko Peter testotasojen kohentamiseen kunnon lepoa? Oli kokeillut erilaisia ruoka-aineita, mutta ei tullut esille, että miten kunnon täyslepo olisi mahtanut vaikuttaa? Aika kovaa tahtia tuntuu kaveri treenaavan, niin ei varmaan edes malttaisi olla pois salilta.

Vajaa 600 euroa istuin plus satanen rahteihin.

Tuohonhan saa makiasti 75e buttkickerin. Ajat pihalle nii potkasee tymäkästi munuaisii :lol2: G27 ratiksi? 526e penkkiin + 199e rattiin. Ei kyllä paha setuppi!

Vaan mitä sitä kiusaamaan niinki mukavaa miestä, ku itseä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kun noihin ostaa noi motion-jutut, niin jumalauta että hinta pomppaa. Päälle 10t€ maksaa kun laittaa kunnon setit.

[video=youtube_share;gDBQI12n4Zo]http://youtu.be/gDBQI12n4Zo[/video]

Eiku tämmönen sen olla pitää :D
[video]http://www.liveleak.com/view?i=845_1274811497[/video]

Morjes Mike!

Oisko mahdotonta saada jotain kuvakollaasia herrasta vuosien varrelta? Eli miltä ukko näytti vaikka vuonna -04, -05...-14 ja olettaen, että joka vuodelta ei löydy kalsarikuvaa, niin ihan joku perus kuvakin kertoisi varmasti paljon, miten ulkoinen habitus on kehittynyt.

Ymmärrän toki, jos et lähde tällaista kokoelmaa tekemään, kun joku velliperse on heti vinkumassa, mitta älä nyt ristiinnaulitse mua tästä ehdotuksesta.

Bonuskyssäri: milloin olit menossa Bullin kanssa treenaileen ja oliko tästä odotettavissa matskua tulevaisuudessa?

Kiitos.

Mitä Mike on mieltä kannattaako kipeää lihasta treenata? Jostain muistan lukeneeni, että heikentää lihaskasvua jos vaurioitettua lihasta aletaan uudelleen rääkätä? Josta voi päätellä, että mielummin lepää ja huoltaa lihasta yhden lepopäivän verran lisää?

Mitä Mike on mieltä kannattaako kipeää lihasta treenata? Jostain muistan lukeneeni, että heikentää lihaskasvua jos vaurioitettua lihasta aletaan uudelleen rääkätä? Josta voi päätellä, että mielummin lepää ja huoltaa lihasta yhden lepopäivän verran lisää?
No mä olen hakannut kipeitä lihaksia varmaan 2 vuotta eikä se nyt ole ainakaan heikentänyt kasvua, mut mulla on vähän taustaa. Suosittelisin lepäämään mieluummin.

Ei ole pahan hintainen tuo rallipenkki.Eihän sillä rahalla saa edes kunnon perus autoistuinta.Yks tuttu teki itse tuollaisen motion penkin varaston perältä löytyneistä sähkömoottoreista ja itse teki vielä tarvittavat ohjelmat tietokoneelle.Vois itsellä jäädä suunnittelun asteelle.

Pointsit kotimaisista tyylikkäistä kajareista ja Marantzista.

Ei ole pahan hintainen tuo rallipenkki.Eihän sillä rahalla saa edes kunnon autoistuinta.Yks tuttu teki itse tuollaisen motion penkin varaston perältä löytyneistä sähkömoottoreista ja itse teki vielä tarvittavat ohjelmat tietokoneelle.Vois itsellä jäädä suunnittelun asteelle.
Näpsäkkä käsistään kun tommoisen duunannut. Siinä on kuitenkin vähän koodaamistakin, että saa pelin mukaan menemään. Ei ihan riitä vain hydrauliikka.

Taisit olla hyvän kahvin perään, joten kysytäämpäs muutama nopee.

Mitä kahvinkeitin/jauhatuskonetta suosittelisit alle 200€ budjettiin(vai tarviiko laittaa enempi), meinaan siis keitintä, jossa mylly papuille mukana. Ja toisekseen, oon suuri tummapaahtokahvin ystävä, olisko heittää jotain hinta-/laatusuhteeltaan hyvää sekoitusta esim tuolta hasbeanista. Ja loppuun, että mitenkä kauan nuo pavut säilyy hyvänä jos niitä tuolta tilailee, kahvia menee 3-5 kuppia päivässä.

Cheers!

Osta ehdottomasti erikseen mylly sekä keitin. Ne yhdistelmät on yleensä vähän kompromisseja. Keittimessä tasavarmaa laatua tarjoaa Moccamaster, saa satkun pintaan jo keittimen. Mastereissa hinta nousee vain pienten extratoimintojen myötä, niiden perustoiminta on sama kaikissa uuttolämpötilan osalta. Myllyssä kannattaa vähän panostaa, sillä paskat myllyt ei vain jauha hyvin. Hyvät myllyt tosin maksaa päälle 200 euroa. Esim Rancilio Rocky on kova myllyttämään.

Pavut säilyy pari kuukautta ihan ok, mutta parissa viikossa ne alkaa mattoittumaan. Ei se maku mitenkään vituiksi mene ajan kanssa jos ne pitää omassa pussissaan jemmassa.

Jos pistät 400 euroa, niin saat takuulla hyvät vermeet jo. Mulla on itellä Kitchen aidin mylly ja Wilfan uber keitin.

Back
Ylös Bottom