Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yritin tehdä töitä, meni sähöt. Tulin kotiin, heti toimii sähöt. Universumi vain vihjaisi, että älä Kaira suotta ole perjantaina liian pitkään työmaalla. Mutta onneksi ylitöissä sai mustikkamakiaa. Jonniinmoinen jäläkiruoka se oli. Ja aivan hävyttömän hyvää. Otin kahesti lissee.

Onko hampaat siniset? Jos ei, söit liian vähän.

Oon ollut huono fitnesspöksy, kun en oo salilla käynyt pariin viikkoon. Jospa sitä seuraavaksi suuntaan sinne. Mukavia nämä yllätysvapaapäivät koulusta.

Onko hampaat siniset? Jos ei, söit liian vähän.

Oli loppujen lopuksi aika vähän mustikoita siinä päällä. Oli keksipohja, sitten herkullista rähminkiä ja sitten kokonaisia tuoreita mustikoita (yritin olla vitsikäs ja kirjoittaa musti-koita, mutta sattui niin paljon sieluun etten pystynyt... eiku...). Ei taida olla siniset hampaat, eli oliko sitteki tortun päällä liian vähän tuoretta tavaraa?

Tuli paha olo kun söin 4 tuplajuustoo ja litran jäätelöö. Dieetti jatkukoon.

Oon ollut huono fitnesspöksy, kun en oo salilla käynyt pariin viikkoon. Jospa sitä seuraavaksi suuntaan sinne. Mukavia nämä yllätysvapaapäivät koulusta.

Mä en edes muista milloin olisin viimeksi käynyt salilla. Onneks täällä on noita muitakin urheiluosioita niin ei tarvii ihan kuoliaaksi itteään hävetä.

Mä jumppasin eilen fitnesspöksyt täynnä suomalaista AA-luokan lihaa. Nyt otan askeleet erittäin varovaisesti. Keksin muuten mukavaa kesälomatekemistä sisällä, meen ihajjust katteleen KHL-kiakkoo. Rinkelinmäelle.

No joko kaikki hommat on pantu kuntoon? Pian nimittäin loppuu aika.

- - - Updated - - -

Ja illalla jumpataan, esim. punnerretaan, ilman paitaa.

- - - Updated - - -

Ja illalla juodaan, esim. olutta, ilman housuja.

Soitin kerran eurojahtiin mutta tytön ääni laitto jännittämään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en edes muista milloin olisin viimeksi käynyt salilla. Onneks täällä on noita muitakin urheiluosioita niin ei tarvii ihan kuoliaaksi itteään hävetä.

No ei mustakaa kunnon salikissaa saa, mutta tuleepahan nyt edes jotain tehtyä. Yritän antaa ihmisille mielikuvan, että olen edes etäisesti liikkuvaista sorttia.

Back
Ylös Bottom