Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tullu Irmalle leimaa ei. Vittu vieköön saatana. Varmasti olis menny läpi, jos olis ollu mies mukana. Tai olis edes tullu lyhyempi vikalista. Voi jumalauta. Ihan paska päivä. Miehet on ihan ääliöitä. Katsastusmiehet varsinki. Ostan kunnon pyörän ja alan kulkemaan sillä. BLÖÄÄRRRRRHHHHHHGGHHH!

Ei tullu Irmalle leimaa ei. Vittu vieköön saatana. Varmasti olis menny läpi, jos olis ollu mies mukana. Tai olis edes tullu lyhyempi vikalista. Voi jumalauta. Ihan paska päivä. Miehet on ihan ääliöitä. Katsastusmiehet varsinki. Ostan kunnon pyörän ja alan kulkemaan sillä. BLÖÄÄRRRRRHHHHHHGGHHH!

Tässä kuva sammakosta, joka ratsastaa ankalla. Luonnollisesti kumisia.

8335a.webp

- - - Updated - - -

Kapteeninhattu ja kaikki!

Kyllä minä ihan ylemmyyden tuntoani ajelin autolla salille. Kuutinnahkahanskoissani.

Itse kun kävin viimeks katsastusmiehellä, tokaisi vaan ettei näissä hondissa yleensä vikaa oo. Löi leiman, eikä kumileluja tarvittu.

Lucy käyty katsomassa. Elokuvasta puuttui muutamia tärkeitä asioita, mutta oli visuaalisesti hieno ja tarina keskivertoa toiminta mäiskettä mehukkaampi. Olis ollu nyt ees pari prätkää ja pari kaunista naista enemmän ja aavistuksen synkemmät musiikit.

Ei synkemmät musiikit ole mikään automaattinen plussa. Esim. Guardians of the Galaxyssa oli hiton hyvä soundtrack.

Minä olen yleensä hoitanu katsastuksen poskiotolla. Kerranki piti ottaa varmaan kolme kertaa kun ei millään meinannu mennä läpi.

Minä olen yleensä hoitanu katsastuksen poskiotolla. Kerranki piti ottaa varmaan kolme kertaa kun ei millään meinannu mennä läpi.

Joo muistan ku suutuit niin vitusti sen jälkeen ku uskalsin kertoa etten oo oikee katsastusmies. Ei oo ikinä piesty niin pahasti, mut oli se sen arvosta.

Nyt rupiaa olemaan autot kohillaan :kuola:

Koitan muistaa ettiä kotoa koneelta, ku vuosia sitten ihailin dikikameran läpi härmässä yhtä panteraa. Voin sitten muistaa sinua, ehtoolla. Se oli sitä aikaa ennen kamerakännyköiden. Oliko se ennenvanhaan?

- - - Updated - - -

Se oli tuo auto.

100_4314-vi.webp

Joo muistan ku suutuit niin vitusti sen jälkeen ku uskalsin kertoa etten oo oikee katsastusmies. Ei oo ikinä piesty niin pahasti, mut oli se sen arvosta.
Kyllä mä vähän ihmettelinki sitä Katsastus suoraan kotiovellesi- palvelua.

Jumankekka. Enpä meinannu omaa autoani parkkiksella tunnistaa kun kotiin olin lähdössä. En muistanutkaan, kuinka paskaiseksi auton saa kun ajaa märillä kyläteillä lujaa. Takaa ei enää tietäis että auto on pääasiassa punainen.

Jumankekka. Enpä meinannu omaa autoani parkkiksella tunnistaa kun kotiin olin lähdössä. En muistanutkaan, kuinka paskaiseksi auton saa kun ajaa märillä kyläteillä lujaa. Takaa ei enää tietäis että auto on pääasiassa punainen.
Kohta on tekstaripalstalla asiaa punasesta kaahailijasta.

Back
Ylös Bottom