Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta.

Päivän paras uutinen on, että kylmät yöt lähestyvät. Enää ei tarvitse hikoilla nukkuessa niin paljon, että tyyny ja peitto pitäisi korvata pyyhkeillä.

Joo'o. Oonki ootellu täsä jo kuukauden verran että sais lakanat vaihtoon :D Alkaa olee aika nästiä.

Tänää viisurin poistoon ;E

Hyvin erottuva takaosasto bongattu. Silti vituttaa röihin meno. onneksi on perrrjantai!

Aamulla bussilta töihin kävellessä oli hauska neitokainen. Mennään usein samaa matkaa joku 300m, yleensä se kävelee sen kaks kertaa nopeemmin ku mä. viikkoon en ollu nähny sitä, mut tänään sillä oli ilmeisesti melko tuore tatuointi oikeen pakaran alla, joku rusetti tms.(pitää aika nihkeitä farkkushortseja, yäk)
Sillä oli selkeästi vaikeeta, kun saavutin sitä joka askeleella. No se hidasti kunnolla et menin ohi, ite jäin kuitenki kaiveleen avaimia laukusta ja se pääs ohi. Sit se taas hidasti ku sain vauhdin päälle. Sitte aloin soittaa vaimolle herätyspuhelua, joten hidastin :D sitte se typsy juoksi jo tien yli hampaat irvessä, kun suojatie oli 30m päässä. En tiedä kumpi meistä näytti idiootilta tilanteessa, jota kukaan ei nähnyt.

Sinällään oli ihan jees, että oli "vain" kahden vkon kesäloma. Sai kuitenkin sentäs lomailla kesälläkin ja loka/marraskuussa sitten toinen satsi lomatusta. Ja joulun tienoollekin osuu onneksi mukavasti pyhiä josta näin tavallisena konttorirottana kertyy useampi extra-vapaa :) .

- - - Updated - - -

Tänään on kieltämättä luvassa tylsähkö työpäivä, kun on niin paljon paperihommaa, eikä juuri mitään toiminnallisempaa.

Mää voin lähettää sulle halvalla pari virusta tms, niin saat jotan äksöniä sinne.

Mua välillä vähän ärsyttää, kun ihmiset puhuu jostain edellisestä elämästä. Vittu yhtä ja samaa elämää tässä koko ajan eletään.

E. Ja sitte vähä ärsyttää 40-50v naiset, kun niille tuntuu kaikki olevan niin hankalaa ja vaikeeta. Ja ne yleensä puhuu siitä edellisestä elämästä.

Kiitos off-topic kuuntelemisesta.

Mullaki on tylsää. Ja väsyttää.

- - - Updated - - -

Mulla ei ole edellistä elämää.

Sanzen kanssa kävimme eilen pelaamassa rantalentistä kahdestaan.

Sansse yläosattomissa, minä alaosattomissa.

Siihen kertyi porukkaa katsomaan ja lopulta niitä oli yli 13000 (kaikki miehiä).

Ei me mun mielestä niin hyvin pelattu.

Huomenta.

Päivän paras uutinen on, että kylmät yöt lähestyvät. Enää ei tarvitse hikoilla nukkuessa niin paljon, että tyyny ja peitto pitäisi korvata pyyhkeillä.

Mitä, eikö tuuletin ole riittänyt näillä keleillä?

2507_e830.gif

Mä en oo tarvinnu etes tuuletinta. Sisätiloissani, kotona, ei ole kun iltaisin non 25,5 astetta ja aamuisin noin 23. Sopiva.

- - - Updated - - -

Tuollaisen viileän sähkölämmitteisen asunnon varjopuoli on sitten se, että patterit saa lyödä tulille kun ulkolämpö tippuu alle viidentoista. Muuten sielä on niin kalseaa. Mutta onneksi sähköä tulee seinästä.

Back
Ylös Bottom