Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuskin maltan odottaa ensitalvea kun on kuukausi putkeen -30 pakkasta mitä konmentteja täälä on silloin. hihihi

- - - Updated - - -

Nauttikaa ihmiset, nauttikaa.

- - - Updated - - -

Sekä helteistä, että pakkasista. Ja välikelintakkikeleistä.

Tuskin maltan odottaa ensitalvea kun on kuukausi putkeen -30 pakkasta mitä konmentteja täälä on silloin. hihihi

- - - Updated - - -

Nauttikaa ihmiset, nauttikaa.

- - - Updated - - -

Sekä helteistä, että pakkasista. Ja välikelintakkikeleistä.
Välikelintakkikelit ja pakkaset on Suomen parhaita kelejä. Kyllä sitä aina jaksaa kesän kärsiä kun tietää että syssyllä saa kaivaa taas hupparin päälle ja murjottaa sisällä.

Välikelissä ja pakkasessa on ikävä paljaskikkelöidä. Kuumalla hoituu kuin itsestään. Kuuma keli on hyvä, olispa vieläkin kuumempi.

Olipas ikävä uutinen. Toisaalta hyvä, että ymmärtää hoitaa itsensä kuntoon.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä. Nitwissin kiinnostavuus vain nousee. Ensin kunnon laulaja ja nyt tämä perään.

- - - Updated - - -

Täytyy jopa päästä livenä kattomaan.

- - - Updated - - -

Kun en valitettavasti ole nähnyt heitä kun aneten aikana, enkä juuri välittänyt siitä tyylistä.

Olen nähnyt Tarjan ja Aneten kanssa, tuo Floor pitäis kyllä nyt ihan oikeasti päästä näkemään. Livevetoja kattellut tubesta ja tuijottanut haltioissani, onhan se aivan mahtava nainen.

Floor sopii kuin Nyyrikki Kyllikkiin. Voin polleana sanoa nähneeni poppoon joka kokoonpanolla lähemmäs parikytä kertaa ja kehitys vaan jatkuu aina parempaan suuntaan.

Onpa ikävä homma tuo Jukan poisjäänti. Mulla on kanssa Floor näkemättä ja kieltämättä kiinnostais nähdä, sillä viimeisimmän live-taltioinnin perusteella vetää kyllä hyvin. Anette ei mulle niin paljon kolahtanut, vaikka ihan hyviä biisejä ne senkin kanssa teki.

Ja välikelintakkikeleistä.

Kauan piti tavata ennenku sain tuosta jotain muuta kuin välinkelinkikkeleistä.

- - - Updated - - -

Naitvissi on ollu aina ihan paskaa, ja on sitä loppuun asti. Istun muuten nyt naitvissillä. Maalaustöiden välissä, en yhdyntöjen.

Mäkää en oo niin koskaa oikein naitvissistä piitannu. Pitääköhän se kuitenki joskus livenä nähdä, että voi sanoa nähneensä livenä.

Nyt on hotellihuone korkattu sillä pyhimmällä tavalla, eli posliiniponilla.

Täällä on muuten kylmä, pitää laittaa lämpöä. Ihan on karvat pystyssä.

Tärkein kyssäri unohtu, missä Turuus kannattaa syörä? Olisko tässä Hansan lähellä joku hyvä paikka ens hätään?

Vielä piisasi pyöräilykeliä.

t.webp

Osio 2:

"Minä tyttö roiskin, lammikoissa loiskin,
mutta malttakaa! Tulen kohta poiskin!"

VIELĂ„ KERRAN POJAT!
"Minä tyttö roiskin, lammikoissa loiskin,
mutta malttakaa! Tulen kohta poiskin!"

Tärkein kyssäri unohtu, missä Turuus kannattaa syörä? Olisko tässä Hansan lähellä joku hyvä paikka ens hätään?

Pub Niska on hyva ja kivasti jokirannassa.

E. Di Trevi, Tinta (ruotsalaisella a:lla mita ei loydy nappaimistostani) ja Blanko ovat aina myos varmasti hyvia.

Back
Ylös Bottom